اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه مبارک فجر

هشتمین جشنواره داستان نیشابور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر، شهرستان نیشابور میزبان جشنواره هشتمین جشنواره داستان نیشابور می‌شود.

هشتمین جشنواره داستان نیشابور برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، رمضانعلی بیات اظهار داشت: هنر یک نعمت الهی است و هنرمند با هنر خود نعمت الهی را نشان می‌دهد و نویسندگی در تمام هنرها دارای جایگاه ویژه‌ای است و بهترین شکل منتقل‌کردن ارزش‌ها، معرفت، آداب و رسوم یک جامعه، هنر است.

وی افزود: داستان‌نویسان، هنرمندان کم هزینه‌ای هستند و تنها هزینه آن‌ها قلم، دفتر و جایگاهی برای نوشتن و خواندن آثار خود است و فقط نیازمند استادانی هستند که آنان را کمک کنند.

مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: اینک در سالروز بهار آزادی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور و انجمن ادبیات داستانی با برپایی جشنواره هشتمین جشنواره داستان نوآوری‌های قلمی خویش را به جامعه ادبی میهن اسلامی تقدیم می‌کنند.

وی گفت: نویسندگان می‌توانند دو اثر خویش را با مشخصات کامل و  به صورت تایپ شده تا 20 بهمن 90 به دبیرخانه جشنواره مستقر در امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ارسال دارند.

بیات خاطرنشان کرد: امسال جشنواره هم‌زمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1390 ساعت 18 در محل تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برگزار می‌شود.

مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور یادآور شد: پس از داوری به 10 نفر برگزیده جوایز نفیس و ارزنده‌ای در مراسم اختتامیه تقدیم می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره با حضور رضا امیرخانی داستان‌نویس برجسته کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول