اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهاردهم لیگ دسته یک بسکتبال

بسکتبال کاله مازندران آلیش گنبد را شکست داد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: در هفته چهاردهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، شب گذشته تیم کاله مازندران با آلیش گنبد دیدار کرد که در پایان نماینده گنبد را شکست داد.

بسکتبال کاله مازندران آلیش گنبد را شکست داد
نعمت قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در هفته چهاردهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم کاله مازندران شب گذشته آلیش گنبد را شکست داد.
وی تصریح کرد: محمد دوست به عنوان سرداور این دیدار بوده و محمود شفیعی ناظر و نماینده فدراسیون بود.
قربانی خاطرنشان کرد: در پایان این دیدار تنها نماینده مازندران در لیگ دسته یک بسکتبال با نتیجه 71 بر 55 از سد حریف گنبدی خود گذشت.
مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران بیان داشت: رضا نوری که یکی از مربیان جوان و خوش آتیه استان مازندران است هدایت کاله را برعهده داشت و علی‌محمد رجایی دبیر هیئت بسکتبال مازندران نیز سرپرست این تیم بود.
قربانی گفت: هفته چهاردهم لیگ دسته یک بسکتبال در صورتی برگزار شد که دیدار هفته قبل کاله مازندران مقابل تیم بسکتبال سرداران آذربایجان غربی به دلیل شرایط بد آب و هوایی، لغو پرواز و فراهم نبودن سفر زمینی به خاطر بارش شدید برف به آینده موکول شد.
مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران تصریح کرد: کاله مازندران هفته پانزدهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور را در سالن ورزشی سردار سجودی میزبان داماش لنگرود است و جمعه این هفته از این تیم مهمان نوازی می کند. ‌
به گزارش فارس، تیم کاله مازندران تا قبل بازی هفته چهاردهم با انجام 12 دیدار، کسب هشت پیروزی 20 امتیازی بوده و با یک بازی معوقه در مکان ششم جدول گروه دوم جای دارد و همچنین تیم آلیش گنبد نیز با انجام 13 بازی، چهار پیروزی و کسب 17 امتیاز در رده نهم جای گرفته است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول