اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در معاونت اطلاعات و اخبار خراسان شمالی

مستند حضور در خراسان شمالی تولید شد

خبرگزاری فارس: مستند خبری حضور در معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای خراسان شمالی تولید شد.

مستند حضور در خراسان شمالی تولید شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، جلوه‌های با شکوه حضور مردم این استان در 33 سال انقلاب در مستند حضور به نمایش در می‌آید.

این مستند در یک قسمت سه دقیقه‌ای جلوه‌های باشکوهی از حضور مردم خراسان شمالی در صحنه‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، انتخابات، ریاست جمهوری، مجلس، شوراها، راهپیمایی‌های پیروزی انقلاب، روز جهانی قدس، 13 آبان، 9 دی و دیگر راهپیمایی برگزار شده را به تصویر کشیده است.

مستند خبری حضور در ایام دهه فجر از بخش‌های خبری شبکه‌های سراسری سیما و شبکه‌های مستند و شما پخش می‌شود.

عوامل این مستند شامل تهیه‌کننده بهنام یزدانی و تدوینگر میثم محمدی هستند.

خبر دیگر نیز حاکی است، برنامه رادیویی کاروان انقلاب عنوان ویژه برنامه رادیویی است که به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان دستاوردهای نظام با حضور در مناطق مختلف استان می‌پردازد.

در این برنامه گروه برنامه‌ساز صدای خراسان شمالی همراه واحد سیار در شهرستان‌ها و شهرهای استان حضور پیدا کرده و با تولید یک برنامه شاد و مفرح از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان‌های استان سخن می‌گویند.

کاروان انقلاب در 14 برنامه 60 دقیقه‌ای در 14 شهر استان تولید و از 10 بهمن ماه هر روز از ساعت 15 تا 16 از شبکه استانی پخش می‌شود.

معرفی نخبگان شهرستان‌ها و شهرها، دستاورهای انقلاب، میهمان، موسیقی، مسابقه، سرود دانش‌آموزی و خاطرات انقلاب از آیتم‌های این برنامه رادیویی است.

عوامل این برنامه شامل تهیه‌کننده فرشاد متقی، گویندگان آرش ضرغامی و محمد یزدانی، گزارشگر یاسر ولیزاده، صدابردار محسن مهربد هستند.

علاقه‌مندان و مخاطبان برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی می‌توانند نظرات خود را به شماره پیامک 30000662 ارسال و یا با شماره تلفن‌های 162 و 2209000- 0584 روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در میان بگذارند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول