اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج خبر داد

جلوگیری از کاهش جمعیت دامی فهرج

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: با اقدامات مطلوب و به موقع شبکه دامپزشکی فهرج از کاهش جمعیت دامی در این شهرستان جلوگیری شده است.

جلوگیری از کاهش جمعیت دامی فهرج
به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین صبح امروز در نشستی با کارکنان دامپزشکی اظهار داشت: تلاش‌های کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج در راستای مبارزه با بیماری‌ها و سلامت جمعیت دامی قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج در بین شبکه‌های دامپزشکی استان کرمان در شاخص‌های عملکردی تعیین شده از سوی اداره‌کل دامپزشکی استان با کسب رتبه 95 در ماه‌های مهر، آبان و آذر رتبه نخست استان کرمان را به دست آورده است.

فرماندار فهرج بیان داشت: در بخش دامپزشکی در شهرستان فهرج خدمات زیادی به مردم ارائه شده است که می‌توان اجرای واکسیناسیون تب برفکی در چند مرحله، توزیع داروهای رایگان بین دامداران و برگزاری کلاس‌های آموزشی را از تلاش‌های شبکه دامپزشکی این شهرستان عنوان کرد.

زین‌الصالحین گفت: اقدامات مناسب این شبکه از کاهش جمعیت دام در این شهرستان جلوگیری کرده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: به منظور رفاه حال مراجعان و در راستای اجرای هر چه بهتر طرح تکریم ارباب‌رجوع اقدام به نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های کارت‌خوان سامانه پرداخت الکترونیکی در محل شبکه دامپزشکی فهرج شده است.

مهدی بمان‌دشتی افزود: هدف از این اقدام جلب رضایت مراجعان و کاستن زمان حضور آن‌ها در اداره و جلوگیری از اتلاف وقت در بانک‌هاست.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج بیان داشت: شهروندان فهرجی در صورت مراجعه به این شبکه و درخواست خدمات، کارت‌های بانکی عضو شتاب خود را همراه داشته باشند تا از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان نصب شده وجوه واریزی خود برای دریافت خدمات را پرداخت کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: خدمتگزاری به مردم از وظایف کارکنان این شبکه است و تکریم ارباب‌رجوع باید یکی از شاخص‌های کارکنان باشد.

بمان‌دشتی با بیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع در دستور کار کارکنان این شبکه قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای خدمتگزاری به مردم تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ایم و همین امر رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول