اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پانزدهم لیگ آزادگان صورت گرفت

قضاوت داور قمی در جدال مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال

خبرگزاری فارس: داور قمی این هفته یکی از دیدارهای حساس مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را قضاوت کرد.

قضاوت داور قمی در جدال مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با انجام چندین مسابقه به انجام رسید و طی آن تیم‌های مدعی صعود به لیگ دسته برتر جام خلیج فارس در شهرهای مختلف کشورمان به میدان رفتند.

بر اساس برنامه‌ ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ آزادگان که مجری برگزاری رقابت‌های دسته‌های اول، دوم و سوم فوتبال باشگاه‌های کشور است، این هفته در شهر اهواز تیم فوتبال استقلال صنعتی این شهر که یکی از نمایندگان فوتبال استان خوزستان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است، به مصاف تیم فوتبال کاوه صنعتی تهران رفت که این مسابقه را داوری از فوتبال قم قضاوت کرد.

این داور علی صفایی بود که از داوران سرشناس فوتبال استان قم محسوب می‌شود و در تیم داوری مسابقه حساس تیم‌های فوتبال استقلال صنعتی اهواز و کاوه صنعتی تهران به عنوان داور وسط جدال حساس دو تیم را قضاوت کرد.

در این مسابقه مهدی ناصحی به عنوان کمک داور اول و روح الله ارشادی به عنوان کمک داور دوم، علی صفایی داور جوان قمی این مسابقات را همراهی می‌کردند، ضمن اینکه از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، غلامرضا سلیمانی ناظر این دیدار بود.

مسابقه تیم‌های فوتبال استقلال صنعتی اهواز و کاوه صنعتی تهران از هفته پانزدهم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به میزبانی تیم فوتبال استقلال صنعتی اهواز برگزار شد.

صفایی در حالی قضاوت این مسابقه را انجام داد که پیش از این انتخاب به عنوان داور نمونه رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان را در کارنامه داوری خود دارد و از داوران قضاوت کننده در مسابقات لیگ آزادگان نیز محسوب می‌شود و در این فصل قضاوت‌های متعددی در مسابقات لیگ‌های دسته اول و دوم فوتبال باشگاه‌های کشور داشته است.

علی صفایی که از حدود ۱۲ سال پیش قضاوت در رشته فوتبال را با حمایت پدر خود یعنی منصور صفایی از داوران خوشنام و پیشکسوتان داوری فوتبال قم و کشور آغاز کرده است و هم اکنون دارای مدرک ملی داوری فوتبال است.

او از حدود هشت سال قبل از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از داوران ممتاز همواره در مسابقات لیگ‌های دسته دوم و سوم جام آزادگان بازی‌های مهمی را قضاوت کرده است و امسال نیز در لیگ آزادگان داوری می‌کند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول