اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بارش برف هم مانع نشد

قلب فوتبال ایران در تبریز است

خبرگزاری فارس: با وجود بارش برف در 24 ساعت گذشته تبریز با تمهیدات مسئولان، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای بازی تراکتورسازی تبریز با استقلال آماده است.

قلب فوتبال ایران در تبریز است

رضا تقیون مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال تبریز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: از شب گذشته برای حفظ چمن ورزشگاه از برف، کاور کشیده شده بود همچنین چمن اطراف ورزشگاه ساعات قبل از بازی، برف‌روبی شده و همه چیز برای برگزاری یک بازی خوب در این ورزشگاه مهیا است.

وی افزود: دو ساعت مانده به آغاز بازی حساس تیم‌های صدرنشین لیگ برتر  20 هزار تماشاگر حضور یافته‌اند اما سیلی از تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه بوده و تمام جاده‌های منتهی به این استادیوم بزرگ مملو از تماشاگر است.

بر اساس این گزارش، ترافیک جاده اصلی ورزشگاه سنگین بوده و حرکت خودروها به کندی صورت می‌پذیرد.

رکورد 5 پیروزی متوالی برای تراکتورسازی

با پیروزی تیم تراکتورسازی مقابل استقلال، این تیم صاحب رکورد پنج پیروزی متوالی در بازی‌های رسمی شد.

سال گذشته تیم فراز کمالوند چهار پیروزی متوالی مقابل نفت آبادان،پرسپولیس تهران، شهرداری تبریز و راه آهن تهران را کسب کرده بود.

اما امسال شاگردان امیر قلعه‌نویی با پنج پیروزی متوالی به رکورد جدیدی دست یافتند، ذوب‌آهن اصفهان، شاهین بوشهر، داماش گیلان، شهرداری تبریز و استقلال تهران حریفان تیم تراکتورسازی از هفته دوم تا هفته ششم بودند که جملگی نتیجه را به تیم تراکتورسازی واگذار کردند.

 3605 روز از آخرین برد استقلال

 آخرین برد استقلال در مقابل تراکتورسازی به 10 سال پیش بازمی‌گردد.

3 هزار و 605 روز پیش استقلال تهران موفق شد با تک گل فراز فاطمی تیم تراکتورسازی را شکست دهد، بازی دو تیم در سال 88 و لیگ نهم به تساوی رسید.

در لیگ دهم نیز بازی رفت در تبریز مساوی شده اما بازی برگشت در تهران با برد دو بر یک تراکتورسازان همراه شد.

نکته جالب اینکه تراکتورسازی از سال 54 تا سال 89 و طی 35 سال تنها دو بار موفق به شکست استقلال شده بود اما در سال 90 تراکتورسازی در هر دو بازی برگزار کرده با استقلال در تهران موفق به شکست حریف نامدار خود شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول