اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی باشکوه

یادواره سرداران و 600 شهید کهگیلویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی باشکوه با حضور گسترده مردم و مسئولان، یادواره سرداران و 600 شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

یادواره سرداران و 600 شهید کهگیلویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، امروز طی مراسمی باشکوه یادواره سرداران و 600 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و جمع کثیری از مردم شهر دهدشت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم برنامه جالب و زیبای تشیع نمادین تابوت شهید با همراهی نوحه‌ای جانسوز شوری حسینی در جمع حاضر افکند و یاد شهیدان دوران دفاع مقدس را در دل‌ها زنده کرد.

فرماندار کهگیلویه در ابتدای مراسم با خیر مقدم به حاضرین اظهار کرد: این یادواره‌ها اطمینان دهنده روح ما در این دنیای مادی است.

ناصر رضایی افزود: امروز برتری ما در دنیا به سبب وجود اندیشه والای شهادت بوده و اعتقاد ما این است که در راستای اهداف امام و رهبری و پیروی از این آرمان دشمنان را سرافکنده خواهد کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: تمام تقابل‌های اقتصادی، نظامی و سیاسی که بین ما و استکبار وجود دارد به خاطر وجود اندیشه و تفکر شهادت و جهاد است.

این مسئول عالی اجرایی شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: یک اندیشه والا و غنی پشت مسائل جنگ ما بود که فقط در فرهنگ ایرانی اسلامی و ناب شیعه دست یافتنی است.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همان‌طور که عامل اصلی پیروزی مسلمانان در خیبر اطاعت از ولایت رسول‌الله بود، در مقطع کنونی پیروی ما از ولایت عامل پیروزی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در همه عرصه‌های تاریخ منافقین وجود دارند و می‌خواهند ما را از ادامه راه دل‌سرد کنند و البته مردم ما با بصیرت هستند و با صبر و استقامت در همه عرصه‌ها پیروز و سربلند از میدان بیرون آمده‌اند.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: مردم شهرستان کهگیلویه هم در بحث ایثار و شهادت جایگاه ویژه‌ای در ایران اسلامی دارند و همیشه نشان داده‌اند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/ش20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول