اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار یزد:

اتکا به آرای مردمی بزرگ‌ترین شاخصه نظام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: الهی زیستن و اتکا به آرای مردمی بزرگ‌ترین شاخصه نظام جمهوری اسلامی است.

اتکا به آرای مردمی بزرگ‌ترین شاخصه نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، غلامرضا دشتی ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد انتخابات استان یزد با هیئت‌های اجرایی شهرستان اردکان اظهار داشت: الهی زیستن و اتکا به آرای مردمی بزرگ‌ترین شاخصه نظام جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: عالی‌ترین جلوه دین در قالب حرف نو در عرصه انتخابات و مردم سالاری دینی که همواره مورد توجه و عنایت مقام معظم رهبری بوده، شکل می‌گیرد.
دشتی با اشاره به تجربه برگزاری انتخابات پیشین در استان یزد افزود: مردم شهیدپرور یزد در تمام دوره‌های برگزاری انتخابات در ایران اسلامی بالاترین میزان مشارکت را در این عرصه خطیر و حساس داشته‌اند و همواره دشمنان را از خود مأیوس کرده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه شهرستان اردکان یکی از حوزه‌های اصلی انتخاباتی در استان یزد است، اضافه کرد: امور مربوط به ثبت‌نام کاندیداها، تشکیل کمیته‌ها و هیئت‌های اجرایی در این شهرستان با نظم و بر اساس آیین‌نامه‌های قانونی پیش رفته و می‌رود.
دشتی با اشاره به نشست امروز ستاد انتخابات استان در اردکان گفت: مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان اردکان گزارش‌های لازم را ارائه و در مورد امکانات مورد نیاز خود مباحثی را مطرح کردند.
این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان اردکان گفت: این شهرستان در حوزه نیروی انسانی و امکانات مشکل خاصی ندارد و پیش‌بینی می‌شود که حوزه انتخابیه اردکان یکی از بهترین حوزه‌های استان باشد.
وی ادامه داد: در انتخابات پیش‌رو، علاوه بر هیئت‌های اجرایی و شعبه‌های موجود، شعبه‌ای برای اخذ رای اقلیت‌های مذهبی راه‌اندازی خواهد شد.
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت شعب ثابت و سیار در مناطق روستایی گفت: در بحث تجهیز شعب اخذ رأی و تامین خودروی مناسب در شهرها و روستاهای بخش‌های سه‌گانه شهرستان اردکان، مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.
تقوایی تعامل کافی بین هیئت‌های نظارت و اجرایی شهرستان را ضروری دانست و بیان داشت: رعایت قانون و بی‌طرفی کامل، انتخاب افراد اصلح، متعهد و متدین توسط هیئت اجرایی برای فعالیت در شعب اخذ رای، خودداری از طرح مسائل چالش برانگیز و در پیش گرفتن رفتار اسلامی و انسانی از جمله مواردی است که تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان به ویژه معتمدان هیئت اجرایی باید مدنظر داشته باشند.
در این نشست مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان اردکان گزارشی از عملکرد خود همچنین مسائل و مشکلات کمیته‌های مربوطه را مطرح کردند.
کنترل سیستم آنتن دهی تلفن همراه در روستاهایی که قرار است رای آنها از طریق صندوق‌های سیار اخذ شود، تامین خودروی مناسب برای شعب سیار، مستندسازی از روند برگزاری انتخابات در شهرستان، فعال شدن سامانه جامع انتخابات در شهرستان، نصب و راه‌اندازی سیستم پیام استان در بخشداری‌های عقدا و خرانق و رفع عیب سیستم‌ها از جمله مسائلی بود که توسط مسئولان کمیته‌های انتخابات شهرستان اردکان مطرح شد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول