اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با ‌فارس اعلام شد

بازدید از غار علیصدر با 30 درصد تخفیف در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: در ایام دهه فجر بازدید از غار شگفت‌انگیز علیصدر با 30 درصد تخفیف همراه خواهد بود.

بازدید از غار علیصدر با 30 درصد تخفیف در دهه فجر
حسن اسلامیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، آن را یادآور پیروزی خون بر شمشیر دانست و افزود: در بهمن 57 روشنایی بر ظلمت و تاریکی چیره شد و با ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به وطن، روزهای پرشور، استقلال، آزادی و برقراری حکومت اسلامی ایران آغاز شد.

وی بزرگداشت دهه فجر را از مهمترین و باارزش‌ترین وظایف هر ایرانی آزاده خواند و ادامه داد: ما به عنوان متولیان امور گردشگری وظیفه داریم تا در دهه مبارک فجر شرایطی را برای هموطنان و تمام گردشگران و میهمانان عزیز ایجاد کنیم تا بتوانند شور و شوق این ایام را در سال‌های آغازین انقلاب احساس کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر فراهم کردن بستر شور و نشاط در بین خانواده‌ها به ویژه جوانان را بااهمیت دانست و افزود: شرکت سیاحتی علیصدر با هدف بزرگداشت سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی، رونق گردشگری، ایجاد فضای تنوع و استفاده خانواده‌ها و جوانان از فرصت‌ها، به بازدیدکنندگان از غار شگفت‌انگیز علیصدر در دهه فجر تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

وی تخفیف در نظر گرفته شده برای بازدیدکنندگان در این ایام را 30 درصد اعلام کرد و افزود: به تمام هموطنان به ویژه هم‌استانی‌های عزیز توصیه می‌شود که نیمه دوم سال را برای بازدید از این مجموعه بی‌نظیر در نظر گیرند زیرا علاوه بر برخورداری از تخفیف ارائه شده، ایام مناسب‌تری است.

اسلامیان در بخش دیگری از سخنانش از موفقیت‌ها و دستاوردهای باشگاه فرهنگی و ورزشی علیصدر سخن راند و ادامه داد: تیم تنیس روی میز علیصدر در نخستین گام با کسب دو امتیاز و با نتیجه قطعی پنج بر صفر در مقابل تیم هیئت تنیس قم به مرحله بعدی صعود کرد که در ادامه رقابت‌ها از این سری مسابقات در مقابل تیم‌های مطرح و صاحب‌نام عنوان مناطق نفت‌خیز اهواز، پتروشیمی عسلویه، نفت و گاز گچساران و شرکت غله گلستان خواهد بود.

وی این پیروزی و دستاورد ورزشی را به جامعه ورزشی استان تبریک گفت و اظهار داشت: این دوره از مسابقات از هفتم بهمن ماه آغاز و به مدت 10 هفته ادامه دارد که امیدوار هستیم با کسب موفقیت‌های بیشتر و امتیاز اول این مسابقات در مقابل چهار تیم مطرح کشور در سوپرلیگ حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول