اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

مردم در انتخابات به افراد انقلابی و ولایی رأی دهند

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: با توجه به انتخابات پیش رو مردم باید با بینش درست به افراد دلسوز، انقلابی و ولایی رأی دهند.

مردم در انتخابات به افراد انقلابی و ولایی رأی دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، کرم‌رضا پیریایی عصر امروز در جمع مردم شهرستان بهار اظهار داشت: حضور مسئولان در شهرها برای انسجام امور و انجام مسائل و حل مشکلات امری لازم و ضروری است.

وی اضافه کرد: مسئولان در قبال اقدامات و وظایف خود مسئولند و باید با حافظه فعال و افق کاری روشن و مطابق بر منطق دین بر کارها نظارت داشته باشند.

استاندار همدان تأکید کرد: مسئولان با ولایتمداری و خودسازی می‌توانند مسیر صحیح را شناسایی کنند و در راستای تحقق اهداف تلاش لازم را داشته باشند.

وی از مردم خواست با توجه به انتخابات پیش رو با بینش درست برای این امر مهم آماده شوند و به افراد دلسوز، انقلابی و ولایی رأی دهند.

امام جمعه بهار نیز بیان کرد: یکی از ویژگی‌های حکومت اسلامی ارتباط نزدیک مردم با مسئولان است و حضور مسئولان در شهرستان‌ها نشان‌دهنده اهتمام برای حل مشکلات است.

حجت‌الاسلام احمد عظیمی‌زاده اضافه کرد: استاندار همدان در سفرهای شهرستانی از نزدیک مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهند که این امر در رفع و رجوع آنها مؤثر است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول