اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم:

با شکست سپاهان به صدر جدول نزدیک می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم گفت: تیم صبای قم با آمادگی کامل به مصاف تیم سپاهان اصفهان می‌رود تا با پیروزی در این دیدار به جمع صدر جدول رده‌بندی‌ نزدیک‌تر شود.

با شکست سپاهان به صدر جدول نزدیک می‌شویم

غلامرضا کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، بیان کرد: این دیدار یکی از مهم‌ترین بازی‌های تیم ما در رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور است و باید تلاش کنیم همچون دیدار خانگی قبل مقابل شیرین داروی شیراز، با هدف کسب سه امتیاز به میدان برویم.

وی ادامه داد: از شرایطی که در حال حاضر در آن قرار داریم، دیگر بهتر امکان‌پذیر نیست زیرا تیم با توجه به آمادگی تمام نفرات، با روحیه و انگیزه بسیار زیاد خود را آماده بازی‌های حساس و سخت در دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور کرده است و مشکلی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم افزود: راه سخت و پرپیچ و خمی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور و در تلاش برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی در پیش داریم و به همین خاطر قصد داریم از بازی‌های باقی‌مانده در نیم‌فصل دوم امتیازات کامل را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به دیدار عصر فردای تیمش در مصاف با سپاهان اصفهان، بیان کرد: این دیدار در خانه و به میزبانی ما برگزار می‌شود و قطعا می‌توان با ارائه یک بازی خوب پیروز میدان شد، به ویژه اینکه با شناختی که از تیم خود داریم، به کسب پیروزی در این دیدار و جبران شکست بازی رفت در قم امید زیادی داریم.

کاظمی تصریح کرد: هدف ما این است که از همین هفته‌های آغازین دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با قدرت برابر حریفان مطرح خود به میدان برویم زیرا تیم ما ظرفیت و توانمندی بالایی با توجه به تمرینات منظم خود به دست آورده است.

وی بازی با سپاهان اصفهان در هفته هشتم مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه دوم را سخت و حساس دانست و اظهار کرد: آنها در حال حاضر در گروه دوم خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرده‌اند و قطعا در خانه ما با تمام توان برای متوقف کردن تیم صبای قم تلاش خواهند کرد ولی تیم ما نیز به حفظ روند رو به رشد خود فکر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بازی تیمش در دور رفت رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان کشور را ستود و بیان کرد: بازیکنان ما در این رقابت‌ها تا این لحظه دست از تلاش بر نداشتند و در نهایت به امتیازات ارزشمندی دست یافتند.

وی تصریح کرد: از اینکه تیم ما در دیدارهای این فصل مطابق خواسته‌های کادر فنی و خوب و منطقی بازی می‌کند، بسیار خوشحالم زیرا سبب شد تا بار دیگر به مدعیان صعود از گروه دوم رقابت‌های مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته برتر نوجوانان کشور نزدیک‌تر شویم.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دومین هفته از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در دیداری از گروه دوم، از ساعت 14 فردا در قم برابر تیم سپاهان اصفهان به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول