اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 993 میلیارد تومان

1274 طرح عمرانی دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: با هزینه 993 میلیارد تومان 1274 طرح عمرانی دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

1274 طرح عمرانی دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدجمال‌الدین صمصام شریعت بعدازظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتی رادیویی و تلویزیونی خود در استانداری اصفهان که با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی همراه بود، اظهار داشت: استان اصفهان به مناسب فرا رسیدن دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از یک هزار و 274 طرح عمرانی با اعتبار 993 میلیارد تومان است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به بخش کشاورزی استان اصفهان کرد و بیان داشت: 315 طرح مختلف جهاد کشاورزی در گرایش‌های مختلف آب و خاک، دام، آبزیان، صنایع کشاورزی و منابع طبیعی در دهه مبارک فجر با اعتبار 122 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استانداری اصفهان افزود: طرح‌های کشاورزی افتتاح شده دهه فجر سال جاری موجب اشتغالزایی 2 هزار و 258 نفر نیروی کار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از پهناوری خاصی برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به گستردگی این استان و طرح‌‌های متنوعی که باید در آن اجرا شود، توان اینکه در یک مقطع زمانی بتوانیم حجم بزرگی از طرح‌ها را به بهره‌برداری برسانیم غیرممکن است.

صمصام شریعت با بیان اینکه در سه سفر قبلی رئیس‌جمهور به استان اصفهان 772 مصوبه انجام شد، تصریح کرد: از این تعداد 677 مصوبه اجرایی شده است که البته این حرف به معنای تمام شدن مراحل آن طرح‌ها نیست.

وی تاکید کرد: البته از اجرایی شدن طرح‌‌های عمرانی می‌توان به اجرایی شدن کار نیز تعبیر کرد.

 معاون عمرانی استانداری اصفهان در مورد شایعه قحطی ایجاد شده در سطح کشور که به وسیله برخی از تلویزیون‌های ماهواره‌ای منتشر شده بود، بیان داشت: پیدایش چنین شایعاتی مسخره و دور از ذهن است.

وی در مورد نقش مطبوعات و خبرگزاری‌ها در افزایش کارایی دستگاه‌های دولتی تاکید کرد: یکی از موضوعات مهمی که در سفر چهارم رئیس‌جمهور به آن توجه ویژه داریم خبرنگاران و رسیدگی به امور آنها است.

صمصام شریعت در مورد ورزشگاه نقش جهان و مصلای اصفهان و زمان اتمام این دو مرکز مهم گفت: چوب حضرت خضر به این مکان خورده است و گویی قصد اتمام ندارد.

وی در مورد ورزشگاه نقش جهان و زمان بهره‌برداری این مرکز بزرگ ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه همواره دنبال فرصت بودیم تا بتوانیم این ورزشگاه را با مدیریت استانی خودمان به سرانجام برسانیم، تاکید کرد: این طرح زیرگروه طرح‌های ملی است و انتظار داریم هر چه زودتر این ورزشگاه به بهره‌برداری برسد تا بتوانیم شاهد شاد شدن دل مردم اصفهان باشیم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان اضافه کرد: در دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از چند طرح شاخص آبرسانی نیز هستم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول