اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایوان:

18 طرح عمرانی در ایوان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایوان گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر 18 طرح عمرانی در ایوان افتتاح می‌شود.

18 طرح عمرانی در ایوان افتتاح می‌شود
مجید بیگلریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه همزمان با گرامیداشت دهه فجر 18 طرح عمرانی در ایوان افتتاح می‌شود، اظهار داشت: این طرح‌ها شامل بهسازی آسفالت راه روستایی،‌ حفر و تجهیز چاه کشاورزی،‌ کانال کشاورزی، ‌آبیاری بارانی از جمله طرح‌هایی است که در دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه برای ایجاد، تکمیل و بهره‌برداری از این تعداد طرح‌ در مجموع 32 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است، اضافه کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و بخشی نیز از محل تسهیلات بانکی اختصاص و در شهرستان ایوان هزینه شده است.
بیگلریان تصریح کرد: با بهره‌برداری از این تعداد طرح عمرانی، زمینه اشتغال 500 جوان جویای کار در شهرستان ایوان فراهم شده است.
فرماندار ایوان با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه‌های عمرانی بسیاری از شهروندان شهرستان ایوان از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند، اضافه کرد: شهرستان 55 هزار نفری ایوان در دولت عدالت‌محور روند توسعه در آن شتاب گرفته است.
بیگلریان تصریح کرد: این روند توسعه با عنایت ویژه مسئولان دولت در استان ایلام ایجاد شده که جای قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آنان دارد.
فرماندار ایوان گفت: دولت عدالت‌محور شعار محرومیت‌ز‌دایی را در تمام نقاط کشور محقق کرده است.
وی ادامه داد: شهرستان ایوان یکی از شهرستان‌های در حال توسعه ایلام است که مسیر توسعه آن در دولت عدالت‌محور هموار شده است.
شهرستان ایوان با 55 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری شمال غربی شهر ایلام قرار دارد.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول