اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول غرفه آیت‌الله جوادی آملی در نمایشگاه کتاب مازندران:

ارائه جلد 24 و 25 کتاب تسنیم در نمایشگاه کتاب مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول غرفه آیت‌الله جوادی آملی از ارائه جلد بیست و چهارم و بیست و پنجم تسنیم در هشتمین نمایشگاه کتاب استانی مازندران خبر داد.

ارائه جلد 24 و 25 کتاب تسنیم در نمایشگاه کتاب مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرتضی عبدالمحمدی بعد از ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه کتاب مازندران بیان کرد: جلد بیست و چهارم تسنیم شامل آیات 101 مائده تا آیه 24 انعام است که توسط انتشارات اسراء در 3 هزار نسخه منتشر شده است.

وی با بیان اینکه جلد 25 تسنیم شامل آیات 25 تا 73 سوره انعام است، اظهار داشت: این جلد از کتاب تسنیم هم در 3 هزار نسخه منتشر شده است.

عبدالمحمدی با اشاره به اینکه قرآن در کلام علی (ع) برگرفته از آثار علامه جوادی آملی در 3 هزار نسخه و پنج فصل به قلم حجت‌الاسلام سعید بنی علی منتشر شده و برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب در دسترس عموم قرار دارد، تصریح کرد: علم انسان کامل، علی ابن ابی طالب معرف قرآن حکیم، بررسی نظام فاعلی قرآن، بررسی نظام داخلی قرآن و بررسی نظام غایی قرآن از جمله بخش‌های این کتاب هستند.

وی تصریح کرد: تسنیم، اثر آیت الله جوادی آملی در تفسیر آیات قرآن است که تاکنون 25 جلد از آن منتشر شده و پیش‌بینی می‌شود به بیش از 100 جلد افزایش یابد.

هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران از هشتم بهمن ماه در کیلومتر هفت جاده ساری نکا آغاز به کار کرده و تا چهاردهم بهمن ماه ادامه داد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 20 شب برای بازدید از نمایشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول