اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار سلیمانی خبر داد

بازدید 80 هزار نفر از مناطق عملیاتی خلیج فارس

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: سال گذشته برای نخستین بار 80 هزار نفر از مناطق عملیاتی خلیج فارس بازدید کردند.

بازدید 80 هزار نفر از مناطق عملیاتی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار یعقوب سلیمانی پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه در بحث راهیان نور امسال نوآوری‌هایی صورت گرفته است، اظهار داشت: امسال قرارگاه رسانه‌ای نیز در مناطق عملیاتی راه‌اندازی شد و پوشش رسانه‌ای کاروان‌های راهیان نور با رشد 120 درصدی مواجه شد.

وی ادامه داد: همچنین از سال گذشته با هماهنگی که با نیروی دریایی صورت گرفته است اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق دریایی خلیج فارس نیز آغاز شده است که در سال گذشته بیش از 80 هزار نفر به این مناطق اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم کاروان‌هایی متشکل از هنرمندان، نخبگان و جامعه پزشکی را نیز به مناطق جنگی اعزام کنیم، تصریح کرد: همچنین دو کاروان متشکل از مسئولان سازمان انرژی اتمی و دانشمندان هسته‌ای در قالب کاروان راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی با اشاره به اجرای 262 شب رزمایش بصیرتی و فرهنگی در مناطق عملیاتی، اظهار داشت: یکی از بحث‌های محوری ما در مناطق عملیاتی بحث عفاف و حجاب است که نمایشگاهی نیز در این راستا از فردا در یادمان شهدای هویزه افتتاح خواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه رزمایش‌ها تاثیرات بسیار زیادی در بین نسل جوان دارد، خاطرنشان کرد: در این رزمایش‌ها نحوه شهادت شهید فهمیده، شهید بهنام محمدی و دیگر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و حتی عملیات‌ها نیز بازسازی خواهد شد.

وی گفت: به منظور انسجام بخشی به کاروان‌های راهیان نور هزار و 150 نفر در سال گذشته و 435 نفر نیز امسال به عنوان مدیران کاروان آموزش‌های مورد نظر را دیده‌اند و همچنین 200 استاد راوی نیز در این راستا آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه به بیش از 22 هزار راوی در مناطق عملیاتی نیاز است، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون بیش از هشت هزار راوی دوره‌های آموزشی را سپری کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده این نیازها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول