اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب تبریز:

کاهش میزان جرایم نیازمند تداوم برنامه‌های تأثیرگذار فرهنگی است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: کاهش میزان جرایم اجتماعی نیازمند تداوم منظم برنامه‌های تأثیرگذار فرهنگی است.

کاهش میزان جرایم نیازمند تداوم برنامه‌های تأثیرگذار فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی بعداز امروز در نشست رسانه‌ای به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه برخورد قضایی با جرایم پرداخت.

وی گفت: تامین امنیت موردنیاز مردم یکی از اولویت‌های مهم کاری مسئولان قضایی محسوب می‌شود و در همین رابطه با اعمال روش‌های مناسب برای اجرای دقیق عدالت، تسریع‌بخشی دقیق در رسیدگی به جرایم و تأمین امنیت پایدار سعی بر آن داریم که ضمن احیای حقوق مردم، گام‌های بلندی را برای پیاده‌سازی شرایط پیشگیری از وقوع جرم در بخش‌های مختلف جامعه برداریم. 

دادستان تبریز همچنین با اشاره به اینکه برای کاهش میزان جرایم اجتماعی نیازمند تداوم منظم برنامه‌های تأثیرگذار فرهنگی هستیم، افزود: رسانه‌ها نقش کلیدی با آگاه‌سازی مردم و مشارکت در کاهش میزان وقوع بزهکاری‌های اجتماعی سهم عمده‌ای را می‌توانند در افزایش سطح کیفی و کمی امنیت مورد نیاز مردم و جامعه ایفا کنند.

وی با بیان اینکه حضور قاطع و بلامنازع قانون در بسترهای مختلف زندگی اجتماعی باید به نوعی فضای لازم برای فعالیت بزهکاران اجتماعی و متجاوزان به حقوق عمومی مردم را نگران‌کننده و ناامن سازد، گفت: برنامه پاکسازی مناطق آلوده کلانشهر تبریز با هدف شناسایی و دستگیری عاملان فعال در عرصه تهیه، توزیع و خرید و فروش مواد مخدر و نیز اموال مسروقه و اراذل و اوباش به صورت منظم با همکاری عوامل پلیس مواد مخدر و پلیس امنیت اخلاقی تداوم خواهد یافت.

این مسئول قضایی همچنین با اعلام این مطلب که میزان وقوع سرقت‌های مسلحانه و خشن و نیز طرح جرایم مطبوعاتی در سطح کلانشهر تبریز در پایین‌ترین شاخص‌های مربوط به خود قرار دارد، افزود: وقوع سرقت، امنیت روانی مردم را خدشه‌دار می‌کند و در این خصوص مردم می‌توانند ضمن رعایت و حفظ اصول ایمنی و امنیتی لازم، اقدامات نظارتی و پیشگیرانه نیروهای پلیسی و قضایی را با موفقیت‌های لازم همراه سازند.

انتهای پیام/ح20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول