اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

افرایش تحریم‌ها در آستانه انتخابات خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ما در صف‌های خاصی مثل انتخابات بر مسئولان نظام تهدیدات بیشتری فشار وارد می‌کنند که البته افزایش تحریم‌ها در آستانه انتخابات خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند.

افرایش تحریم‌ها در آستانه انتخابات خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند

عبدالکریم شهرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقدمه قرار دادن و دور شدن از آنچه که در کشورهای غربی مبنی بر مخالفت با نظام است، اظهار داشت: انتخابات نماد جمهوریت نظام و ولایت‌فقیه نماد اسلامیت بوده و تجربیات کافی در گذشته بیانگر این نکته است که نظام در انتخابات نباید دچار مشکلات امنیتی شود.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در صف‌های خاصی مثل انتخابات بر مسئولان نظام تهدیدات بیشتری وارد می‌کنند، افزود: نمونه بارز این مسئله را می‌توان در تهدید نفتی تیرماه و ادامه این تهدیدات را در آستانه انتخابات پیش‌رو عنوان کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همیشه در انتخابات فشارهای سیاسی به اوج خود می‌رسد، افزود: ما باید درس دشمن را خوانده و پاتک لازم را با هوشیاری بزنیم.

وی در ادامه نقش مجلس را بسیار با اهمیت برشمرد و تصریح کرد: مجلس جزئی از ملت است که بعد از رهبری بیشترین قدرت را در امور کشور برای تصمیم‌گیری دارد.

شهرزاد با بیان اینکه این مجلس و افراد جریاناتی را که به تفکر خود نزدیک باشد انتخاب می‌کند، تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد که در آینده مجلسی بر سرکار آید که اصل نظام را همانند مجلس ششم زیر سؤال ببرد.

وی افزود: مجلس باید از نظر ولایت‌مداری، توجه به اولویت انقلاب و مردم و ساده‌زیستی در اولویت باشد تا راه برای هرگونه تهدیدات دشمن برون مرزی فراهم نشود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هرگز از این تهدیدات کوچک‌ترین وحشت را نداریم، گفت: دشمنان ما به مراتب از زمان پذیرفتن قطعنامه ضعیف‌تر و ملت ما به مراتب در عرصه‌های مختلف قوی‌تر است.

وی به فروپاشی ارزش‌های ایدئولوژیک، نظامی، امنیتی برخی از کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: جهان اسلام با یک رستاخیز عظیم خود را پیدا کرده است.

شهرزاد به بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: تجربه سنگینی را در مرحله مبارزه و مقابله با دشمنان در عرصه تحریم داشتیم و ملت ما جنگ جهانی تحمیل شده را در بدترین شرایط تجربه کرد.

وی نقطه مورد توجه دشمنان را درگیری‌های داخلی و برخی اختلافات برشمرد و افزود: نباید این اختلافات منجر به از دست دادن فرصت‌ها شود و باید با بخش حاکمیت تعامل بیشتری داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به پاره‌ای از اختلافات دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: مردم راضی نیستند که ما اسمی از رهبر معظم انقلاب ببریم اما رهنمودهای ایشان را انجام ندهیم.

وی به حضور و جریان‌های مختلف در انتخابات اشاره کرد، و ادامه داد: اگر مجلسی همانند مجلس ششم به وجود آید که کلیت نظام را از هر نظر زیر سؤال ببرد، انقلاب دچار مشکل و توطئه‌های برون مرزی فعال می‌شود.

شهرزاد حضور حداکثری مردم را یک اصل برشمرد و تصریح کرد: برای اینکه آینده انتخابات چالش امنیتی پیدا نکند وارد مباحثی که اصل اصول را زیر سؤال ببرد نمی‌شویم.

وی هم‌چنین در مورد فساد مالی بزرگ در کشور و نحوه برخورد قضایی با این وضعیت افزود: ساختار باید اصلاح شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از صحبت‌های خود ضمن اعتراض به اینکه در این مدت هیچ چراغ قرمزی برای مقابله با فساد مالی روشن نشد، گفت: باید ساختار به نحوی تعریف شود که بازدارندگی مسبّبان و مجازات آنان مانع تکرار شود.

وی به فشارها و تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: در چنین موقعیت‌هایی کسانی که چنین شرایطی را در هشت سال جنگ تحمیلی تجربه کرده‌اند بهتر می‌توانند مقاومت کنند.

شهرزاد در ادامه صحبت‌های خود به کادرسازی انقلاب برای آینده پرداخت و تصریح کرد: باید برای تمام بخش‌های جامعه برنامه‌ریزی و تجربه افراد مجرب در کنار جوان گره بخورد.

وی در مورد برخی کاندیدهای مورد حمایت وی و رد صلاحیت آنان علی‌رغم تعامل با استانداری اصفهان گفت: تعامل با استانداری اصفهان و نیز حضور در جلسات پی در پی برحسب وظیفه و مسئولیت قانونی است.

این نماینده مردم در مجلس افزود: من نماینده مجمع اصولگرایان در اصفهان هستم و باید در بسیاری از جلسات حضور پیدا کنم و البته در مورد رد صلاحیت برخی نمایندگان فعلی و نیز افرادی که مورد حمایت اینجانب بوده‌اند اطلاع ندارم.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول