اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده شهید احمدی‌روشن

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره 900 شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم با حضور خانواده شهید احمدی‌روشن از شهدای جهاد علمی در قم برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیست و پنجمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌‌آموز استان قم که پیش از ظهر امروز در مجلس امیرالمومنین(ع) برگزار شد، مادر شهید احمدی‌روشن با اشاره به خصوصیات پسر شهیدش، محبت نسبت به اهل‌بیت(ع) را از مهم‌ترین دلایل دستیابی او به توفیق شهادت دانست.

صدیقه سالاری‌زاده ادامه داد: مصطفی سرباز امام زمان(عج) بود و این موضوع را در عمل نیز نشان داده بود.

مادر شهید احمدی روشن خاطر نشان کرد: مصطفی در تحصیل و شغل به تئوری پردازی و حرف زدن اکتفا نمی‌کرد و به دنبال عمل صحیح و به موقع بود.

وی افزود: فرزندم به معنای واقعی عاشق و پیرو رهبری بود و خالصانه برای اعتلای ایرانی اسلامی خدمت می‌کرد.

سالاری‌زاده خطاب به دانش‌آموزان شرکت کننده در این یادواره گفت: من از شما می‌خواهم که با تلاش و عمل صادقانه به وظایف اسلامی خود راه مصطفی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهید که در این صورت هیچ قدرتی قادر به شکست این کشور نخواهد بود.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار، با اشاره به ایجاد مشکلاتی مانند ترور دانشمندان و تحریم توسط غرب علیه کشورمان گفت: تمام آحاد ملت باید بدانند که امام خمینی(ره) هدف‌گیری انقلاب اسلامی را در کدام نقطه تعیین کرده تا برای رسیدن به آن خود را آماده کنند.

وی افزود: وقتی بدانیم که چه افق وسیعی پیش‌روی انقلاب اسلامی وجود دارد، خود را برای رسیدن به این افق آماده کرده و به اندازه آن نیرو فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول