اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه مراغه:

پیروی و اطاعت از رهبری اصلی‌ترین خواسته شهیدان است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: پیروی و اطاعت از رهبری اصلی‌ترین خواسته شهیدان است.

پیروی و اطاعت از رهبری اصلی‌ترین خواسته شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، منصور صادقی‌اصل در یادواره 14 شهید پایگاه مقاومت انصارالحسین(ع) روستای کرده‌ده، اظهار داشت: نگاه به وصیتنامه شهدای دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد که این عزیزان در وصیت‌های خود بیشتر از هر چیز به پیروی از ولایت و رهبری انقلاب تاکید دارند.

وی، رهبری را اصلی‌ترین عامل دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران چراغ عبور از بحران‌ها، حوادث و عامل افزایش بصیرت در مردم است.

صادقی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در برخی کشورهای عربی اضافه کرد: قیام مردم مصر، تونس و برخی کشورهای عربی علیه سران مستبد این کشورها، نشانه به بار نشستن اندیشه‌های بلند امام (ره) است.

وی گفت: همه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهدا  است و همه مردم ایران وظیفه دارند در قبال خون شهدا ارزش‌ها و آرمان‌های این عزیزان را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

صادقی در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ نرم در صدد ایجاد نفاق و چنددستگی بین اقشار مختلف مردم است، خواستار هوشیاری بیش از پیش مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه، زنده نگهداشتن یاد شهدا را عامل ثبات نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد و افزود: انقلاب اسلامی عظمت و قدرت خود را از خون شهدا گرفته و تمام پیشرفت‌های علمی ایران از برکت خون این عزیزان است.

صادقی، شهدا را تربیت یافتگان مکتب عاشورا یاد کرد و گفت: رمز بقای انقلاب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست.

انتهای پیام/ح20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول