اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

استکبار از صدای معنوی انقلاب اسلامی به هراس افتاده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: استکبار جهانی از صدای معنوی انقلاب اسلامی ایران به شدت به هراس افتاده است.

استکبار از صدای معنوی انقلاب اسلامی به هراس افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در همایش سیاسی تحت عنوان(بصیرت سیاسی) در سالن اجتماعات سپاه عاشورا با اشاره به رسالت اصلی سپاه در شرایط گوناگون انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: وظیفه ذاتی سپاه و بسیج، صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است اما بسیج و سپاه باید همواره مانند دیده‌بان بیدار بوده و رویدادها و حوادث سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بین‌المللی را رصد کنند.

وی تصریح کرد: عزیزان بسیجی و سپاهی باید به تمام مسائل اشراف ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانند در مقابل هر چه که نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، با اقتدار تمام ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با بیان اینکه ما امروز در شرایط بدر و خیبر قرار داریم نه شعب ابی‌طالب، خاطرنشان کرد: از آنجا که استکبار جهانی از صدای معنوی انقلاب اسلامی ایران به شدت به هراس افتاده است اما تلاش می‌کند با منحرف کردن مسیر انقلاب‌های منطقه از وقوع انقلاب اسلامی ایران در دیگر نقاط جهان جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: غرب آمریکا و ایادی آن همواره در هراس بوده و هست تا مبادا منافع استکباری‌اش در سراسر جهان به مخاطره افتاده و نفوذ ظالمانه خود را در دنیا با انزوا روبه رو ببیند.

پورجمشیدیان در ادامه با اشاره به فرارسیدن انتخابات مجلس، به ویژگی‌های نمایندگان مطلوب پرداخت و تصریح کرد: انقلابی بودن، ولایت‌مداری و تحقق منویات امام راحل و رهبری از ویژگی‌های نماینده اصلح است و از آنجا که دشمن با ارائه سه راهبرد می‌خواهد تا انتخابات آینده مجلس از مشارکت و امنیت پایین و ناکارآمد برخوردار باشد، اما باید تلاش کنیم با حضور حداکثری خود و با انتخاب نماینده اصلح بار دیگر مشتی بر دهان یاوه‌سرایان بکوبیم و اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشیم.  

وی افزود: انتخابات از رویدادهای مهم در ایران اسلامی به دلیل موقعیت جهانی آن است که مردمسالاری دینی نظام را به نمایش می‌گذارد، از این رو برای دشمنان جمهوری اسلامی فرصتی است برای به چالش کشیدن انسجام و کارآمدی نظام که باید این فرصت با هوشیاری از آنان سلب شود.

پورجمشیدیان گفت: بنابراین دشمن در همه دوره‌ها با انواع و اقسام ترفندها و با بهره‌گیری ظرفیت رسانه‌ا‌ی تلاش می‌کند به انتخابات سرد و کم رونق دامن بزند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه و به خصوص انتخابات می‌تواند به عنوان یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن در زمان انتخابات به شمار آید.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول