اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان:

کنفرانس بین‎المللی نظریه‎پردازی در گرگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: نخستین کنفرانس بین‎المللی نظریه‎پردازی سال آینده در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می‎شود.

کنفرانس بین‎المللی نظریه‎پردازی در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، رضاعلی محسنی اظهار داشت: نخستین کنفرانس بین‎المللی نظریه‎پردازی و پیشرفت علوم انسانی با حضور اندیشمندان و صاحبنظران داخلی و خارجی حوزه علوم انسانی آذرماه 1391 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه موفق دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در برگزاری نخستین همایش ملی نقش کرسی‎های نظریه‎پردازی در توسعه علمی کشور که مورد استقبال محققان و اندیشمندان این حوزه قرار گرفت، مقرر شد نخستین کنفرانس بین‎المللی نظریه‎پردازی و پیشرفت علوم انسانی مفاهیم و موانع و ضرورت‎ها، با حمایت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه هیئت حمایت از کرسیهای نظریهپردازی، نقد و مناظره 11 و 12 آذرماه 1391 در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شود.

رئیس کمیته اجرایی کنفرانس بین‎المللی نظریه‎پردازی و پیشرفت علوم انسانی با بیان اینکه پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کرسی‎های آزاداندیشی و نظریه‎پردازی، موج عظیمی در این حوزه به وجود آمد که دانشگاه آزاد اسلامی به سهم خود قدم‎های موثری در این راه برداشت، هدف از برگزاری این کنفرانس را ایجاد فرصت برای طرح نظرات و نقدهای جدید در فضاهای علمی و حمایت از اندیشمندانی دانست که دارای نظریاتی هستند که از پشتوانه علمی قوی برخوردار است.

رئیس شورای آموزشی منطقه 10  دانشگاه آزاد اسلامی با دعوت از تمامی محققان، پژوهشگران، اندیشمندان و صاحبنظران برای ارائه مقاله و حضور در این کنفرانس بین‎المللی، محورهای مقدماتی کنفرانس بین‎المللی نظریهپردازی و پیشرفت علوم انسانی (مفاهیم، موانع و ضرورتها) را تبیین مبانی فرآیند و ساز و کارهای نظریه‌پردازی، توسعه و گسترش تفکر و فرهنگ نقد و نظریهپردازی، شناسایی موانع و راهکارهای نظریه‌پردازی در ایران، تبیین نقش کرسیهای نظریهپردازی در پیشرفت فرهنگ و تمدن اسلامی، تدوین و توسعه نظریههای بومی از طریق کرسیهای نظریهپردازی و ارائه الگوی ایرانی- اسلامی نظریه‌پردازی و نقد ذکر کرد.

محسنی اظهار امیدواری کرد: پوستر این کنفرانس همزمان با ایام‎الله دهه مبارکه فجر، رونمایی شده و فراخوان مقالات آن نیز منتشر و توزیع شود.

وی گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس در پایگاه اینترنتی دبیرخانه کنفرانس به نشانی http://gorganconf.ir وجود دارد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول