اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهمن امسال صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجوی معماری در دانشگاه آزاد فومن و شفت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از ثبت‌نام دانشجویان رشته مهندسی معماری این دانشگاه در بهمن امسال خبر داد.

پذیرش دانشجوی معماری در دانشگاه آزاد فومن و شفت
به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، علیرضا فرخ‌بخت بعد از ظهر امروز در آغاز عملیات اجرای ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت اظهار داشت: این دانشگاه 3 هزار دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی دارد که در رشته‌های فنی و مهندسی مشغول به تحصیل هستند برای ایجاد فضای آموزشی مناسب زمینی به مساحت 33 هزار مترمربع در منطقه سند شهرستان فومن تهیه شده است.
وی افزود: تهیه این زمین دو سال طول کشید و به دلیل ایجاد رفاه بیشتر دانشجویان و تردد آنها و نیز داشتن نمای زیباتر این زمین در منطقه سند شهر فومن تهیه شد.
به گفته این مسئول، این زمین با کاربری آموزشی در اداره ثبت و اسناد فومن به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت ثبت شده است.
وی با بیان اینکه تمام شرایط آموزشی در این دانشگاه رعایت شده است، اذعان داشت: کار اجرایی این دانشگاه آغاز شده و مرحله خاک‌برداری و شن‌ریزی به اتمام رسیده و کار آزمایش خاک نیز در دست انجام است که پس از اعلام نتیجه این آزمایش اطلاعات فنی و مهندسی زمین صورت می‌گیرد و طبق این اطلاعات نقشه‌های ساختمان با توجه به وضعیت زمین و منطقه طراحی می‌شود.
فرخ‌بخت، مدت زمان ساخت ساختمان دانشگاه آزاد فومن و شفت را دو سال پیش‌بینی کرد و گفت: این دانشگاه در دو فاز ساخته می‌شود که پیش‌بینی می‌شود فاز نخست آن در مدت دو سال در پنج هزار مترمربع به اتمام برسد.
وی، مجموع سایت مذکور را 15 هزار مترمربع عنوان کرد و ابراز داشت: این مقدار برای فضای آموزشی، اداری، ورزشی و دانشجویی برنامه‌ریزی شده است.
رئیس دانشگاه فومن و شفت، نقش دانشگاه آزاد را در توسعه شهرها غیر قابل انکار دانست و بیان داشت: دانشگاه آزاد در بسیاری از مناطق با حضور خود موجب توسعه آن منطقه شده است و اگر چه گیلان با طبیعت خود به نوعی زیبایی و آبادانی را به همه هدیه می‌دهد اما برخی از مناطق با راه‌اندازی دانشگاه رونق یافته است.
وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که با توسعه فضای آموزشی دانشگاه علاوه بر اینکه برای رفاه دانشجویان فضای خوبی بسازیم موجب رونق شهر و استان خود نیز باشیم.
فرخ‌بخت به پذیرش دانشجوی بدون آزمون در دانشگاه آزاد فومن و شفت اشاره کرد و یادآور شد: از اقدام‌های دیگر این دانشگاه پذیرش بدون آزمون دانشجویان است و دانشگاه آزاد فومن و شفت توانسته است مجوز پذیرش دانشجوی بدون آزمون را بگیرد.
وی افزود: این دانشگاه از بهمن امسال در رشته مهندسی معماری دانشجو می‌گیرد و از ابتدای اطلاع‌رسانی با استقبال بسیار خوب دانشجویان مواجه شده‌ایم و توانسته‌ایم از دانشجویان زیادی ثبت‌نام به عمل آوریم.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول