اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماهانه صورت می‌گیرد

اختصاص 17 هزار میلیارد ریال یارانه نقدی برای کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: 17 هزار میلیارد ریال وجه نقد هر ماه به عنوان یارانه به استان کرمان اختصاص می‌یابد که اختصاص این مبلغ، 40 درصد مراجعات مردمی را به کمیته امداد امام خمینی (ره) کاهش داده است.

اختصاص 17 هزار میلیارد ریال یارانه نقدی برای کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار در نشست بخشداران استان کرمان با اشاره به اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: یارانه نقدی به 2 میلیون و 800 هزار نفر در استان کرمان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: کوچک‌ترین بداخلاقی انتخاباتی از سوی مجریان، نامزدها و طرفداران آنان قابل پذیرش نیست و مجریان انتخابات، نامزدها و طرفداران آنان باید اخلاق‌مدار باشند.

نجار امنیت برگزاری انتخابات را مهم دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی فتنه 88 را پشت سر گذاشته است و همچنین خیزش‌های منطقه که از این نظام الهی الگوبرداری می‌کنند، باید اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در این انتخابات نظاره کنند.

استاندار کرمان از تهدیدها و تحریم‌های موجود علیه ایران اسلامی به عنوان دلیل دیگر تفاوت انتخابات سال جاری با سایر انتخابات‌ها نام برد و گفت: آیین‌های ملی و مذهبی باید در این شرایط به نحو مطلوب برگزار شوند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید در حفظ انقلاب و نظام الهی جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

استاندار کرمان مسئولان نباید در انتخابات جهت‌گیری خاصی داشته باشند، خاطرنشان کرد: تعامل بخشداران با دستگاه‌های نظارتی در انتخابات مورد تاکید است و انتخابات باید تجلی وحدت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه همه باید برای نظام در حد اختیارات خود دلسوز باشیم، گفت: اختلاف در امور معنا ندارد و کوچک‌ترین بی‌صداقتی در امور محوله بزرگ‌ترین عیب است.

نجار تصریح کرد: بخشی از فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات با قانونمداری عوامل اجرایی میسر می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر هیئت دولت به استان کرمان، افزود: از هم اکنون باید آمادگی برای این سفر در استان کرمان وجود داشته باشد.

نجار مردم را ولی‌نعمتان مسئولان قلمداد و عنوان کرد: بخشداران نسبت به رفع مشکلات و موانع پیش روی مردم با نشست‌ها و ملاقات‌های مردمی بکوشند.

وی با بیان اینکه مردم از تبعیض ناراحت می‌شوند، به بخشداران توصیه کرد تا اقدامات خود را به صورت مستند ارائه کنند تا هیچگونه شائبه‌ای به وجود نیاید.

نجار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن ایام دهه فجر، تصریح کرد: دهه فجر امسال از حساسیت بالایی برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، خدمتگزاری به مردم است و در این مسیر باید از نفس خود مراقبت کنیم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه کارها باید برای رضای خدا انجام شود، تصریح کرد: در همه مراحل باید به دنبال قوی کردن ایمان و تقوای خود باشیم.

وی به بخشداران توصیه کرد: اشتغال، مسکن مهر، اجرای طرح‌های عمرانی، توجه به مسائل بانون، اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به رسانه‌ها و مردم، تعامل با ائمه جمعه، جماعات و روحانیان و فراهم آوردن بستر سرمایه‌گذاری و مسائل شهری را پیگیری کنند.

نجار بسترسازی پذیرش مسافران نوروزی، توجه به خدمات بهداشتی و مبارزه با مواد مخدر را نیز از اموری دانست که باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

وی از بخشداران خواست به منظور فروش صنایع دستی محلی در ایام نوروز و پس از آن در مکان‌های مشخص تلاش کنند.

نجار گفت: فروش سایر کالاها غیر از صنایع دستی بخش و شهرستان‌ها در این غرفه‌ها ممنوع است و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ج30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول