اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

انقلاب اسلامی با خون شهدا بیمه شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده و خانواده شهدا به ملت ایران آبرو دادند.

انقلاب اسلامی با خون شهدا بیمه شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند امروز در جمع اهالی روستای تنگ فنی پلدختر با بیان اینکه راه شهدا روشنی‌بخش و چراغ هدایت بشریت است، اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند، بنابراین با شهدا می‌توان ضمن صیانت از نظام اسلامی، دین اسلام را هم به بهترین شکل در میان جوانان تبلیغ کرد.

وی پیروی از ولایتفقیه را شاخصه اصلی شهدا دانست و افزود: شهدا کسانی هستند که با ایثار خون خود، از آیین حق پاسداری و نگهبانی کرده و می‌کنند و به بلندترین مرتبه‌ای که خداوند مشخص کرده که همانا قرب الهی است، دست پیدا می‌کنند.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شهدا با نثار خون خود عزت و اقتدار ایران اسلامی را موجب شدند، گفت: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی با نثار خون شهدای عزیز به دست آمده و انقلاب اسلامی ما مدیون خون شهداست و هر قدر در زمینه تحقق اهداف والای شهدا و آرمان‌های آنها گام‌های عملی برداریم کمترین دین خود را به شهدا ادا کرده‌ایم.

لروند افزود: امروز شهدا دنیا را بیدار کرده‌اند و این موضوع موجب عزت و اقتدار کشور و باعث سرافرازی ملت ایران شد، پس باید نسبت به حراست و صیانت از آن کوشید.

وی تصریح کرد: با تمام تحریم‌ها و فشارهای دشمنان‌، تفکر اسلامی ولایی صادر می‌شود، زیرا ‌ایران از ابتدای انقلاب تا‌کنون در حال تحریم بوده اما با همه تحریم‌ها جزو کشورهای برتر علمی جهان است و خط‌دهی ولی‌امر مسلمین امروز دنیا را متوجه ام‌القرای‌ اسلامی کرده است‌.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: امروز کشور در نهایت اقتدار و عظمت در تمام شئون است و موظفیم آثار انقلاب و نهضت اسلامی را به همگان نشان دهیم و وظیفه امروز ما ادامه راه شهیدان است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول