اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر سال‌جاری

گلستان شهدای شبیه‌سازی شده رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: در دهه فجر سال‌جاری از گلستان شهدای شبیه‌سازی شده توسط سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رونمایی می‌شود.

گلستان شهدای شبیه‌سازی شده رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، داریوش وکیلی در نشست خبری که به همراه مسئولان کمیته‌های برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان اصفهان با بیش از یک هزار و چهار برنامه کارهای خود در سراسر استان را در دهه فجر به منزله ظهور می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه در میدان‌های شهر بنرها و تصاویری از شهدای انقلاب نصب می‌شود، بیان داشت: علاوه بر این با برگزاری نمایشگاه‌ کتاب و محصولات فرهنگی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی، افتتاح 36 گلستان‌های شهدای بازسازی شده از شهدای این دوران قدردانی می‌کنیم.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان اصفهان در ادامه این مطلب تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این کمیته آغاز برنامه دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران به مدت ده روز با حضور مسئولان استان، برگزاری همایش‌های ویژه خانواده شهدا، حرک نمادین کاروان پیروزی از مسجد جامع اصفهان به سمت گلستان شهدا و نواختن زنگ انقلاب هم‌زمان با ورود امام خمینی(ره) در 12 بهمن سال‌جاری است.

وی برنامه‌های 13 بهمن‌ماه سال‌جاری توسط کمیته ایثارگران را به قرار زیر اعلام کرد و افزود: برگزاری مهمانی لاله‌ها و زیارت مرقد شهدا همراه با قرائت بیانیه رهبر معظم انقلاب، دیدار با جانبازان جنگ تحمیلی در مراکز نگهداری مطهری، امام حسین(ع) و شهید رجایی و چاپ وصایای شهدا مبنی بر حفظ و حراست از انقلاب از جمله این برنامه‌ها است.

وکیلی از جمله برنامه‌های شاخص در ایام دهه فجر سال‌جاری را این‌گونه بیان داشت: از گلستان شهدای استان اصفهان توسط سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شبیه‌سازی تهیه شده که در دهه فجر سال‌جاری رونمایی می‌شود.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان اصفهان راه‌اندازی سایت گلستان شهدای استان اصفهان را یادآور شد، که با بهره‌برداری از این سایت افراد در سراسر دنیا می‌توانند با دریافت تصاویر مورد نظر بر سر قبر مورد نظر از طریق دنیای مجازی حاضر شوند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول