اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

مسیر توسعه در چهارمحال و بختیاری تهیه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: در مسیر توسعه برنامه‌ای گفت‌وگو محور از تولیدات شبکه استانی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری تهیه و به زودی از رادیوی استانی پخش می‌‎شود.

مسیر توسعه در چهارمحال و بختیاری تهیه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله رحیم‎زاده با بیان اینکه در مسیر توسعه برنامه‌ای گفت‌وگو محور از تولیدات شبکه استانی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری تهیه و به زودی از رادیوی استانی پخش می‌‎شود، اظهار داشت: این برنامه با هدف نقد و بررسی نقاط ضعف و قوت استان در اجرای سند ملی توسعه تهیه و پخش می‌شود.

وی افزود: در مسیر توسعه با محور قرار دادن سند ملی توسعه استان، هر هفته یکی از مباحث را با حضور کارشناسان، مسئولان و صاحب‌نظران مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

رحیم‎زاده خاطرنشان کرد: این برنامه روزهای دوشنبه ساعت 13 به مدت 60 دقیقه به صورت زنده از رادیوی استان پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیگر تولیدات این مرکز، افزود: اتل متل برنامه کودک فصل زمستان از تولیدات شبکه استانی سیمای جهان بین است که هر روز ساعت 15:45 به مدت 45 دقیقه میهمان کودکان استان است و لحظاتی شاد و سرگرم‌کننده برای مخاطبان گروه سنی کودک و نوجوان فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دکور برنامه کودک در فضایی جذاب و متنوع با نمادهایی از فصل زمستان طراحی شده و این برنامه با حضور کودکان در استودیو در بخش‌های مختلفی از جمله گفت‌وگو با کودکان حاضر در برنامه، اجرای نمایش هماهنگ با موضوع برنامه و وله‌های گرافیکی مربوط به کودکان پخش می‌شود.

رحیم‌زاده برنامه ورزش در استان با رویکرد بررسی مسائل ورزش چهارمحال و بختیاری را از دیگر تولیدات شبکه استانی سیمای جهان بین برشمرد و گفت: این برنامه که هم‌اکنون مراحل تولید را در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری سپری می‌کند، در قالب مستند، در 13 قسمت تولید و استعدادهای ورزش این استان و نحوه فعالیت هیئت‌های ورزشی را به تصویر می‌کشد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: معرفی ورزش‌های بومی و محلی، امکانات و فضاهای مناسب ورزشی، توانمندی‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مختلف ورزشی، آشنایی با اسوه‌ها و پهلوانان ورزش استان؛ محورها و بخش‌های مختلف برنامه ورزش در استان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول