اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان خبر داد

پخش زنده راهپیمایی 22 بهمن خرم‌آباد از شبکه افلاک

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن در مرکز لرستان به طور زنده از شبکه افلاک پخش می‌شود.

پخش زنده راهپیمایی 22 بهمن خرم‌آباد از شبکه افلاک

فتاح کمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لرستان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حضور باشکوه مردم خرم‌آباد در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال در مسیرهای مختلف راهپیمایی با استقرار دو واحد سیار تلویزیونی و لینک‌های ماهوراه‌ای در نقاط مختلف و استقرار سه اکیپ تولیدی و خبری به طور زنده در یک برنامه ویژه از شبکه افلاک پخش می‌شود.

وی افزود: بیش از 35 نفر از همکاران این مرکز برای پوشش راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سازماندهی شده‌اند، که یقینا خروجی کار آنها که همانا حضور با شکوه مردم است از طریق شبکه‌های سراسری نیز پخش می‌شون.

کمری ابراز امیدواری کرد کارکنان صدا و سیما بتوانند هم‌چون پوشش تحسین برانگیز حضور مردم لرستان در عاشورای امسال، حضور مردم در این راهپیمایی را نیز با همکاری مردم و سازمان‌ها و نهادهای مرتبط به بهترین شکل تحت پوشش تلویزیونی و خبری در شبکه‌های مختلف قرار دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: در همین زمینه 9 گروه تلویزیونی، رادیویی و خبری دیگر نیز برای پوشش مطلوب رسانه‌ای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در سراسر شهرستان‌ها و حتی روستاهای استان لرستان در صدا و سیمای لرستان پیش‌بینی و سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول