اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

جامعه بی‌انتقاد به کمال نمی‌رسد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: انتقاد سالم به عنوان یک ضرورت در جامعه حتما باید وجود داشته باشد، جامعه بی‌انتقاد به کمال نمی‌رسد.

جامعه بی‌انتقاد به کمال نمی‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان کمیته‌ها و اعضای ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان توطئه‌های خود را آغاز کردند، اما با وجود همه فشارها و تهدیدها، تلاش امام خمینی (ره) با موفقیت به پیروزی رسید.

وی دلیل موفقیت و پیروزی امام خمینی (ره) را سه عامل درک صحیح، شجاعت و اخلاص عنوان و بیان کرد: طی تاریخ دنیا مبارزان بزرگی به پا خاستند، اما هیچ کدام نتوانستند نهضت عظیم امام خمینی (ره) را به ثمر برسانند.

جعفری افزود: امام راحل از مسائل روز دنیا، منطقه و کشورمان درک صحیح داشتند و با شجاعت و خلوص نیت توانستند رژیم شاهنشاهی را ساقط و انقلاب اسلامی را مستقر کنند.

وی تصریح کرد: اخلاص در عمل به این معنا است که هیچ انتظار و توقعی برای تقدیر و پاداش از کسی نداشته و تنها به خداوند نظر داشته باشیم.

امام جمعه کرمان گفت: به لطف خداوند بعد از امام راحل رهبری نظام اسلامی به عهده شخصیتی جامع، عالم و بصیر نهاده شده است.

جعفری عنوان کرد: دشمنان شبانه‌روز در تلاش هستند تا نظام را از هستی ساقط کنند و اگر موفق نشدند، حداقل از اعتبار آن بکاهند و مردم را بدبین کنند.

وی اظهار کرد: در دنیایی که آن همه ادعا دارد، دانشمندان ایران اسلامی را برای جلوگیری از پیشرفت و ترقی ما ترور می‌کنند، اما غافل هستند که روزبه‌روز بر اندیشمندان جوان ما افزوده می‌شود.

جعفری با بیان اینکه مسئولان باید این جنایت‌ها را در دنیا فریاد بزنند، ادامه داد: در کمال تأسف شورای امنیتی نیز دست در دست جنایتکاران دارد و اگر به وظیفه خود عمل می‌کرد، شاهد چنین رخدادهایی نبودیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان همچنین با تأکید بر کیفی کردن کارها افزود: با وجود همه مشکلات، کشور ما به دلیل اینکه دولتی اسلامی دارد در علم و دانش پیشرفت‌های زیادی کرده است.

وی عنوان کرد: انتقاد سالم به عنوان یک ضرورت در جامعه حتما باید وجود داشته باشد، جامعه بی‌انتقاد به کمال نمی‌رسد.

جعفری اظهار کرد: در هر کجا و هر سمتی که هستیم، باید مردم را برای حضور هر چه بیشتر در صحنه تشویق کنیم، اگر حضور کم‌رنگی در انتخابات و راهپیمایی داشته باشیم، سران فتنه و یاران آنها خوشحال می‌شوند.

وی تصریح کرد: باید موقعیت‌ها را رصد کرد و براساس آن عمل کنیم، به ‌حمد خداوند انقلاب اسلامی منشأ تحرک و بیداری اسلامی در تمام دنیا شده است.

جعفری گفت: امیدواریم هر چه زودتر نظام فاسد سرمایه‌داری سقوط کرده و زمینه برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) بیشتر فراهم شود.

انتهای پیام/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول