اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان:

پخش برنامه‌های شونشینی و روزهای روشن از صدا و سیمای لرستان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: برنامه‌های زنده تلویزیونی شونشینی و برنامه زنده رادیویی روزهای روشن در ایام دهه فجر به طور ویژه از صدا و سیمای لرستان پخش می‌شوند.

پخش برنامه‌های شونشینی و روزهای روشن از صدا و سیمای لرستان

مسعود بهرام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: برای ایام‌الله دهه فجر به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که اقشار مختلف مردم در برنامه‌های متعدد با زوایای مختلف انقلاب، عوامل پیروزی انقلاب، پیام‌ها و کارکردهای انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شده و از سوی دیگر لحظات و دقایق مفرح و سرگرم کننده‌ای برای آنها فراهم شود.

وی افزود: برنامه زنده تلویزیونی شونشینی هر شب به مدت یک ساعت و به طور زنده به مرور خاطرات انقلاب از زبان یاران و یادگاران انقلاب اسلامی پرداخته و نقش بزرگان و به ویژه شخصیت‌ها و روحانیون انقلاب لرستان را در پیروزی انقلاب بررسی می‌کند و در کنار آن به توانمندی‌های شهرستان‌های استان و دستاوردهای انقلاب در هر کدام از شهرستان‌ها می‌پردازد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: در برنامه رادیویی روزهای روشن نیز همکاران رادیو سعی دارند، علاوه بر آشنا کردن اقشار مختلف مردم با چگونگی شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، نقش مردم لرستان را در حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب و بعد از آن تا به امروز بررسی کرده و با طراحی آیتم‌هایی چون تصنیف‌های محلی انقلابی، گزارش‌ها و مصاحبه‌های متنوع، نمایش‌های رادیویی، مباحث کارشناسی لحظات مفرح و غنی را برای مخاطبان خود فراهم کنند.

بهرام‌نژاد یادآورشد: معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در طول این ایام علاوه بر پوشش خبری برنامه‌های متنوع اجرایی و فرهنگی ایام دهه فجر روزانه یک یا دو گزارش از دستاوردها و کارکردهای مختلف انقلاب اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی پخش می‌کند.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان در ادامه گفت: تمام برنامه‌ها بسته به مخاطب و موضوعشان به انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر می‌پردازند، مثلا در برنامه روستا به دستاوردهای انقلاب در روستاها پرداخته می‌شود، یا در برنامه‌های کودک و نوجوان به نقش کودکان و نوجوانان در انقلاب اسلامی و برنامه‌های آنان در ایام‌الله پیروزی انقلاب پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول