اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

نرم‌افزارهای اسلامی و دینی به تولید تجاری و صادراتی برسد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: نرم‌افزارهای اسلامی و دینی باید به تولید تجاری و صادراتی برسد تا به یک درآمد برای استان قم تبدیل شود.

نرم‌افزارهای اسلامی و دینی به تولید تجاری و صادراتی برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، یونس عالی‌پور با ابراز رضایت از برپایی این نمایشگاه تصریح کرد: با توجه به شرایط نمایشگاه و فضای نمایشگاهی، در این زمینه کار خوبی انجام شده است.

وی با تاکید بر جایگاه استان قم در تولید نرم‌افزارها ابراز داشت: استان قم قطب علمی کشور است و بخشی از علوم ما دیجیتالی است و برخی از کارهایی که در زمینه علمی انجام می‌شود از طریق نرم‌افزار تولید و عرضه می‌شود.

عالی‌پور نگاه به قم را نگاه ویژه‌ای دانست و خاطر نشان کرد: وجود بخش‌های مختلف انتشاراتی و وجود ارتباط نزدیک رسانه‌ها باعث شده نگاه به قم نگاه ویژه‌ای باشد، باید قم در تولید نرم‌افزارهای دینی جایگاه اول را داشته باشد و حداقل سالی چهار نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و فصلی یک نمایشگاه حوزوی و قرآنی در قم برپا شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ظرفیت‌های تولید نرم‌افزار قم را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: این نمایشگاه نشان می‌دهد ظرفیت خوبی در استان قم وجود دارد و باید این ظرفیت را به همه جهانیان معرفی کرد، هر چند فضای نمایشگاه این اجازه را نمی‌دهد که تمام موسسات در آن شرکت کنند.

وی ابراز داشت: امیدواریم در تولید صادراتی نرم‌افزارهای اسلامی به جایگاهی که متناسب با شأن قم است برسیم.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول