اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تداوم ناکامی‌ها در لیگ دسته اول

شانس هلال احمر قم برای صعود به مرحله نهایی کاهش یافت

خبرگزاری فارس: شانس تیم والیبال هلال احمر قم برای کسب جواز صعود به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با تداوم ناکامی‌های اخیر کاهش یافت.

شانس هلال احمر قم برای صعود به مرحله نهایی کاهش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاید انتظار صعود به رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از تیم جوان و کم تجربه علیرضا خوشرویی در هلال احمر قم بسیار فراتر از توانایی‌های جوانان مستعد این تیم باشد اما حداقل دوستداران والیبال در قم انتظار دارند این تیم از گروه مقدماتی به مرحله بعد صعود کند.
با نتایج خوبی که والیبالیست‌های هلال احمر قم در دور رفت از مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور کسب کردند، هم امیدها نسبت به صعود این تیم به مرحله دوم زیاد شد و هم اینکه انتظارات از این تیم بالاتر رفت.
اما از آغاز دور برگشت رقابت‌ها تاکنون این تیم در مقابل حریفان خود نتایج خوبی کسب نمی‌کند و همین امر سبب شده است تیمی که در نیم فصل نخست مرحله گروهی یکی از پدیده‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور لقب گرفته بود، اکنون به تیمی ناکام تبدیل شود.
ناکامی‌های تیم والیبال هلال احمر قم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از دیدار خانگی هفته پایانی دور رفت مقابل تیم والیبال شهرداری زاهدان آغاز شد که شاگردان خوشرویی در حالی که دو گیم متوالی را برده بودند، در نهایت سه بر دو به میهمان خود باختند.
این باخت و البته قوی تر شدن تیم‌های همگروه والیبالیست‌های هلال احمر قم سبب شد تا این تیم در نیم فصل دوم رقابت‌ها نیز تا این هفته نتایج خوبی کسب نکند و به نوعی با تداوم روند ضعیفی که در پیش گرفته، بخت صعود خود به مرحله بعد را کمرنگ کنند.
هلال احمر قم دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور را با شکست خانگی مقابل تیم والیبال گل گهر سیرجان آغاز کرد، دیداری که تنها سه گیم به طول انجامید و نتیجه نیز سه بر صفر به سود میهمان سیرجانی شد که در ترکیب خود از بازیکنان مطرحی همچون روح الله کولیوند عضو سابق تیم ملی والیبال و باشگاه‌های مطرح لیگ برتری سود می‌برد.
اما در هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی، شاید انتظار هواداران والیبال از تیم والیبال هلال احمر قم این بود که حتی با وجود بازی در خارج از خانه حداقل از سد تیم والیبال هیئت شیروان عبور کند اما این اتفاق رخ نداد و نماینده قم سه بر دو بازنده شد.
استراحت در هفته سوم از دور برگشت رقابت‌ها این فرصت را به شاگردان علیرضا خوشرویی مربی سازنده والیبال قم داد تا نقاط ضعف و کاستی‌های خود را برطرف کنند اما گویا مشکلاتی در این تیم وجود دارد که حتی این فرصت استراحت نیز سبب نشد تا تحولی در این تیم شاهد باشیم.
این تیم در هفته چهارم از دور برگشت مقابل تیم والیبال راه و ترابری اصفهان در دیداری خانگی در سه گیم متوالی تن به شکست داد تا بدین ترتیب به چهارمین باخت متوالی تن داده و حتی از جمع چهار تیم بالای جدول نیز خارج شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول