اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتاد و یکمین بازی لیگ دسته اول والیبال

هلال احمر قم در میهمانی شفق اردکان به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم والیبال هلال احمر قم در دوازدهمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال به مصاف شفق اردکان یزد خواهد رفت.

هلال احمر قم در میهمانی شفق اردکان به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های حاضر در گروه‌های دوگانه در دیدارهایی حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال، در یکی از مهم‌ترین دیدارهایی که قرار است از گروه دوم مرحله مقدماتی برگزار شود، تیم والیبال هلال احمر قم در دیدار حساس در خارج از خانه به مصاف تیم والیبال شفق اردکان یزد می‌رود.

دیدار دو تیم از هفته دوازدهم پیکارهای لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه به میزبانی تیم والیبال شفق اردکان یزد در حالی برگزار می‌شود که این تیم در دیدار رفت مغلوب هلال احمر قم شده‌ است.                                                                        

هلال احمر قم از 9 مسابقه قبل خود در مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور تاکنون سه پیروزی و شش باخت در کارنامه دارد و در حال حاضر با کسب 10 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی گروه دوم ایستاده است.

نماینده والیبال قم در این گروه مقابل تیم‌های والیبال آینده‌سازان قزوین، شفق اردکان یزد و هیئت شیروان به پیروزی رسیده است و در مقابل تیم‌های گل گهر سیرجان و راه و ترابری اصفهان در دیدارهای رفت و برگشت و مقابل تیم‌های هیئت شیروان و شهرداری زاهدان تن به شکست داده است.

در جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر و تا پیش از دیدارهای هفته دوازدهم، تیم والیبال گل گهر سیرجان با کسب 9 پیروزی و 27 امتیاز در جایگاه نخست جدول ایستاده است.

این در حالی است که تیم والیبال راه  و ترابری اصفهان با کسب هشت پیروزی و 23 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار دارد و بعد از این تیم، والیبالیست‌های شهرداری زاهدان، شفق اردکان یزد و هلال احمر قم به ترتیب با 16، 14 و 10 امتیاز در مکان‌های سوم تا پنجم جای دارند، ضمن اینکه هیئت شیروان و آینده‌سازان قزوین تیم‌های ششم و هفتم جدول رده‌بندی این گروه به شمار می‌روند.

تیم والیبال هلال احمر قم در صورت کسب برتری در جدال خارج از خانه مقابل تیم والیبال شفق اردکان یزد می‌تواند نسبت به صعود به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور امیدوار باشد، ضمن اینکه برای تحقق این مهم باید به پیروزی سه بر یک یا سه بر صفر دست یابد زیرا نتیجه سه بر دو، برای تیم بازنده نیز یک امتیاز در بر خواهد داشت و با توجه به فاصله چهار امتیازی بین دو تیم، این مهم بیش از پیش اهمیت خواهد داشت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول