اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز تأکید کرد

حرکت شیراز به سمت کسب درآمدهای پایدار

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: شیراز باید به سمت کسب درآمدهای پایدار حرکت کند.

حرکت شیراز به سمت کسب درآمدهای پایدار

به گزارش خبرگراری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت شنبه‌شب در دویست و سی و دومین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در بحث تأمین اعتبار باید به سمت ایجاد درآمدهای پایدار برود.

شهردار شیراز ابراز داشت: به دست آوردن درآمدهای پایدار نیاز شهرهای بزرگ است که در کلان‌شهر شیراز نیز مصوبات شورای شهر و پیشنهادهای شهرداری باید در راستای درآمدهای پایدار باشد.

وی که در مورد لایحه کاربری‌های باغ و تأمین سرانه هزینه خدمات عمومی و شهری سخن می‌گفت با اشاره به سکوت ماده 101 در مورد املاک زیر 500 متر گفت: نیازی نیست که بر روی عنوان زیر 500 متر بحث شود چراکه املاک کمتر از 500 متر یا زمین هستند یا بخشی از آنها ساخته شده است.

شهردار شیراز تصریح کرد: افرادی که برای املاک کمتر از 500 متر به شهرداری مراجعه می‌کنند افرادی هستند که اطراف املاک آنها ساخت و ساز صورت گرفته است.

پاک‌فطرت گفت: ما از بعضی ظرفیت‌های شهر برای درآمد پایدار فاصله گرفته‌ایم به طور مثال خانه‌هایی که در خیابان قصرالدشت و ارم با مساحت یک‌هزار و 500 متر قرار دارند باید ماهانه عوارض پرداخت کنند.

این مسئول تصریح کرد: اگر فقط بخواهیم بحث برآورد هزینه تأمین امنیت این محله‌ها را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که باید از این املاک عوارض بیشتری گرفته شود.

در ادامه شبیر عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز طی سخنانی خاطرنشان کرد: شورا نباید مصوبه‌ای تصویب کند که شهروندان به کوچک کردن باغ‌ها ترغیب شوند.

وی متذکر شد: اگر شرایطی برای افزایش زیربنا در باغ‌های کمتر از 500 و یک‌هزار متر فراهم شود شهروندان به سمت تفکیک باغ‌ها می‌روند که این امر مطلوب نیست.

محسن معین دیگر عضو شورای شهر شیراز نیز در دفاع از این طرح اذعان داشت: بحث فضای سبز و باغ‌ها برای ما و تمام مسئولان شهر بسیار مهم است.

انتهای پیام/ن۳۰/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول