اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خبر داد

دستگیری اعضای باند سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: پلیس موفق به شناسایی و دستگیری اعضای سه نفره باند سارقان ساختمان‌های نیمه کاره با 29 فقره سرقت شد.

دستگیری اعضای باند سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، قنبر مداحی اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری 18 تبریز مبنی بر دستگیری سارقی در حین سرقت از ساختمان نیمه کاره، متهم به هویت مقصود ـ ب در اختیار تیم پنج اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.
وی گفت: با انجام بازجویی‌ها و تحقیقات علمی توسط کارآگاهان، متهم در مقابل شواهد و مدارک موجود به انجام سرقت از 29 فقره ساختمان نیمه کاره دیگر با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد. 
مداحی ادامه داد: پلیس در عملیات غافلگیرانه دو همدست متهم با هویت‌های معلوم را شناسایی و دستگیر کرد و هر سه متهم به انجام این سرقت‌ها با همدستی هم اعتراف کردند.
وی تصریح کرد: این سرقت‌ها در حوزه استحفاظی کلانتری‌های تبریز انجام گرفته بود و بازسازی صحنه‌های سرقت در محل‌ها انجام گرفت.
مداحی افزود: در این زمینه دو نفر مالخر به هویت‌های معلوم نیز شناسایی و دستگیر شد که آنها نیز به جرم خود اعتراف کردند و مقداری از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد. 
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه هر 5 نفر متهم پرونده با قرار صادره روانه زندان شدند، اظهار داشت: عدم توجه مالباختگان به رعایت امنیت ساختمان در دست احداث ( نصب در یا پنجره و یا استخدام نگهبان) از علل بروز این جرائم بوده است.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول