اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 40 پروژه عمرانی در شهرستان ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر از افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 40 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 40 پروژه عمرانی در شهرستان ابهر

علی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: در بخش فرهنگی بیش از 100 برنامه برای اجرا در دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به افتتاح و یا کلنگ‌زنی 40 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد تومان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی آن مدیون روزهایی همچون دهه فجر است و ما وظیفه ملی و مذهبی داریم که پیام انقلاب را به گوش جهانیان برسانیم.

فرماندار ابهر افزود: اگر این پیام‌رسانی را هر چه هنری‌، فرهنگی و حرفه‌ای‌تر انجام دهیم به همان اندازه توفیق در پیام‌رسانی بهتر و به نحو احسن انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: ما باید در مسئله دهه فجر یک جمع‌بندی و یک خط مشی برای اهداف خود داشته باشیم و هر سال نسبت به گذشته با ارائه برنامه‌های مناسب و پر رنگ‌تر، برنامه‌ریزی لازم را صورت دهیم.

یوسفی در ادامه با تاکید بر لزوم ولایت‌مداری همه آحاد جامعه خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم مجموعه گفتمان نظام که برخواسته از نظر امام راحل(ره) است در مجموع برنامه‌ها باشد که مسئولان باید در این زمینه تدبیر و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی مناسب از عملکرد دولت اضافه کرد: دولت خدمات گسترده‌ای را در پیشبرد برنامه‌های نظام صورت داده که باید از فرصت‌ها بهره برده و این خدمات را به مردم معرفی کنیم.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: خدمت‌رسانی به مردم یکی از اهداف این دولت بوده و در سر لوحه کار خود قرار داده و با عدالت‌محوری و امانت‌داری و همچنین استفاده از بهترین ظرفیت‌ها در امر خدمات رسانی انجام وظیفه کرده است.

وی تصریح کرد: ما نیز در این راه از آرمان‌های شهدا و امام راحل و همچنین فرامین مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره گرفته و در این مسیر گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول