اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

آسمان چهارمحال و بختیاری از فردا بارانی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از فعالیت یک سامانه بارشی از اواخر وقت امروز در این استان خبر داد.

آسمان چهارمحال و بختیاری از فردا بارانی می‎شود

شاهرخ پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بررسی نقشه‌‌‎های هواشناسی بیانگر عبور یک سامانه بارشی در سطح منطقه است که پیش بینی می‎شود با فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت امروز بارش برف و باران در سطح استان آغاز و تا فردا به صورت متناوب به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: بیشترین سطح دامنه تحت تأثیر این سامانه بارشی در سمت شمال غرب استان در شهرستان کوهرنگ است که بارش‌ها نیز در ابتدا به صورت بارش باران و در ادامه به صورت بارش برف خواهد بود.

پارسا گرم‌ترین منطقه این استان در 24 ساعت گذشته را لردگان با دمای 15 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: در مدت 24 ساعت گذشته سردترین نقطه استان شهرستان چلگرد با دمای منفی چهار درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیشینه و کمینه دمای مناطق مختلف این استان در 24 ساعت گذشته، گفت: در این مدت حداقل دمای کوهرنگ منفی چهار درجه سانتی‎گراد و حداکثر دما هفت درجه سانتی‌گراد، صمصامی حداقل سه درجه، حداکثر 10 درجه، سورشجان حداقل سه درجه و حداکثر 10 درجه سانتی‌گراد، بن حداقل یک درجه و حداکثر 10 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی ادامه داد: حداقل دمای شهر اردل چهار درجه و حداکثر 12درجه سانتی‌گراد، گندمان حداقل چهار درجه و حداکثر  9 درجه سانتی‌گراد، فارسان حداقل سه درجه و حداکثر 11 درجه سانتی‌گراد، بلداجی حداقل دو درجه و حداکثر  9 درجه سانتی‌گراد، مال خلیفه حداقل سه و حداکثر 16 درجه سانتی‌گراد، آورگان حداقل دو درجه و حداکثر هشت درجه سانتی‌گراد اعلام شده است.

پارسا اضافه کرد: در این مدت همچنین کمترین دمای دزک چهار درجه و بیشترین دما هشت درجه سانتی‌گراد، کمترین دمای فرخشهر دو درجه و حداکثر 11 درجه سانتی‌گراد، کمترین دمای بروجن صفر درجه و حداکثر 9 درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای لردگان سه درجه و حداکثر 15 درجه سانتی‌گراد به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری دمای فعلی شهرکرد را 9 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: دمای فعلی شهرکرد در مقایسه با 24 ساعت گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

وی همچنین سرعت ورزش باد در این استان را 72 کیلومتر در ساعت اعلام کرد و گفت: پدیده گرد و غبار موجود در سطح شهرستان شهرکرد با آغاز فعالیت سامانه بارشی از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول