اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان:

منتظر اعتبار برای خرید برف‌کوب هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکی استان اصفهان گفت: طبق صحبت‌های انجام شده قرار است یک دستگاه برف‌کوب در اختیار این هیئت قرار بگیرد که در حال حاضر نیز منتظر اعتبار مورد نیاز برای خرید دستگاه هستیم.

منتظر اعتبار برای خرید برف‌کوب هستیم
رسول داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جلسه‌ای برای قرار گرفتن اعتبار مورد نیاز در اختیار هیئت اسکی استان اصفهان برگزار می‌شود و امیدوارم تا دو هفته آینده مشکل از بین برود.
وی در مورد پیست اسکی فریدونشهر بیان کرد: تا دو هفته گذشته برف خوبی این مکان ورزشی را پوشانده بود اما در حال حاضر به دلیل کمبود بارش، کیفیت کار اسکی‌بازان پایین آمده است.
رئیس هیئت اسکی استان اصفهان تاکید کرد: هم‌اکنون مراجعه‌کنندگان به پیست اسکی فریدونشهر به حالت تفریحی فعالیت می‌کنند.
وی در مورد برنامه‌های هیئت اسکی استان اصفهان با اشاره به اینکه هیئت اسکی استان تنها ورزشکاران حرفه‌ای رشته اسکی را زیر پوشش حمایتی خود می‌برد، تصریح کرد: علاقه‌مندان به این رشته مفرح می‌توانند به صورت عمومی با آژانس‌های مسافرتی که مسئول برگزاری چنین تورهایی هستند، تماس بگیرند.
داوری بیان کرد: البته هیئت اسکی استان اصفهان به همراه نیروی انتظامی وظیفه نظارت بر آژانس‌های مسئول برگزاری تور‌های اسکی را برعهده گرفته است.
وی اظهار کرد: تور‌های اسکی به طور معمول جداگانه (دو بخش آقایان و بانوان) و به صورت خانوادگی برگزار می‌شود.
رئیس هیئت اسکی استان اصفهان در مورد تفاهمنامه منعقده بین این هیئت و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هنوز بودجه‌ای در اختیارمان قرار نگرفته است که امیدوارم هر چه زودتر مبلغ تفاهمنامه پرداخت شود تا بتوانیم اهداف ورزشی خود را به زیباترین شکل ممکن پیش ببریم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول