اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس خبر داد

اجرای طرح توسعه فرودگاه شیراز

خبرگزاری فارس: استاندار فارس از اجرای طرح توسعه فرودگاه شیراز توسط بخش خصوصی خبر داد.

اجرای طرح توسعه فرودگاه شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین بعد از ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی قطعه سوم راه آهن گلگهر به شیراز در محور فسا – استهبان اظهار داشت: امیدواریم از ماه‌های آینده بتوانیم اجرای این طرح را با اعتباری افزون بر 150 میلیارد تومان اجرایی کنیم.
صادق‌عابدین در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای خطوط ریلی در این استان اشاره کرد و افزود: اجرای راه آهن شیراز - گلگهر یکی از مهم‌ترین طرح‌های ریلی در فارس به شمار می‌رود و معتقدیم از شاخص‌های توسعه نیز وجود راه، راه آهن و فرودگاه به شمار می‌رود.
استاندار فارس عنوان کرد: با اجرای این راه آهن شهرستان‌های استهبان، فسا و نی ریز مستقیم به راه آهن کشور متصل می‌شوند.
وی نگاه ویژه دولت نهم و دهم در فارس را یک نگاه در رشد صنعت دانست و بیان داشت: تنها در ایجاد زیرساخت‌های ریلی یک ‌هزار و 800 کیلومتر راه آهن در فارس تعریف شده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: همچنین در این راستا برای توسعه حمل و نقل در  این استان اجرای یک‌ هزار و 800 کیلومتر بزرگراه در دست اجرا داریم.
این مسئول یادآور شد: این تحولات حاکی از این است که دولت نگاه ویژه‌ای به فارس دارد و آرزوی‌های دیرینه مردم در توسعه صنعتی در حال محقق شدن است.
استاندار فارس با بیان اینکه وجود بنادر خشک در دنیا از امور مهمی است که در توسعه و بهره‌برداری اقتصادی می‌تواند تاثیرگذار باشد اذعان داشت: با توسعه شبکه ریلی می‌توان این امکان را فراهم کرد و  فارس را به مرکزی برای کالاهای کشور و انتقال به کل کشور و به مبادی خروجی تبدیل کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول