اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه آهن استان یزد خبر داد

افزایش 14 درصدی نرخ بلیت قطار در یزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه آهن استان یزد گفت: نرخ بلیت قطار در استان یزد براساس بخش‌نامه راه آهن سراسری کشور به طور متوسط 14 درصد افزایش یافت.

افزایش 14 درصدی نرخ بلیت قطار در یزد

محمد دهقان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با اعلام راه آهن سراسری کشور و ارسال بخش‌نامه‌ای در راستای افزایش قیمت نرخ بلیت‌ها، قیمت بلیت در خطوط راه آهن یزد به طور متوسط 14 درصد افزایش یافت.

وی افزود: این افزایش قیمت در همه خطوط افزایش نیافته است به عنوان مثال در قطارهای یزد - مشهد و قطار شب‌رو تهران هیچ افزایش قیمتی تاکنون اعمال نشده است.

دهقان‌پور خاطرنشان کرد: افزایش قیمت در برخی خطوط نظیر یزد - کرمان و بالعکس، یزد - بندرعباس و بالعکس، سریع‌السیر تهران و ... انجام شده است.

وی با بیان اینکه نرخ بلیت برخی خطوط بسیار پایین بود، بیان کرد: افزایش قیمت در خطوط بر این مبنا صورت گرفته است.

دهقان‌پور همچنین با اشاره به پیش‌فروش بلیت‌ سفرهای نوروزی عنوان کرد: در زمان مقرر اطلاع‌رسانی به مردم از طریق رسانه‌ها صورت می‌گیرد و لازم است مردم با برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی خود، اقدام به تهیه بلیت کنند.

وی تاکید کرد: تهیه بلیت در روزهای شلوغ با مشکل مواجه خواهد شد بنابراین مردم با برنامه‌ریزی صحیح به موقع نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

دهقان‌پور یادآور شد: سال گذشته هیچ مشکلی در زمینه تهیه بلیت وجود نداشت و همه متقاضیان موفق به تهیه بلیت برای سفرهای نوروزی خود شدند.

وی همچنین با اشاره به امکان افزایش ناوگان ریلی استان یزد در ایام نوروز عنوان کرد: در استان یزد برنامه ویژه‌ای در این زمینه نداریم اما با توجه به اینکه یزد یکی از شاه‌راه‌های راه آهن کشور به شمار می‌رود، به طور قطع قطارهای عبوری از این استان افزایش خواهند داشت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول