به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، هوشنگ خنداندل اظهار داشت: به طور متوسط یک ماه از برنامه زمانبندی ورود واگنهای خط یک به مشهد عقب هستیم که دلیل آن مشکلات اقلیمی و آب و هوایی کشور چین بوده است.
وی ادامه داد: از ابتدای بهرهبرداری قطار شهری تاکنون 6 میلیون نفر این وسیله حمل و نقل را برای جابجایی انتخاب کردهاند.
خنداندل تاکید کرد: میزان جابهجایی مسافران توسط قطار شهری به 60 هزار نفر در روز رسیده است.
وی در ارتباط با روند اجرایی خط دو گفت: تا اول اسفند ماه سال جاری قرارداد تامین واگن خط دو امضا و با این اقدام روند رو به پیشرفت این خط نیز آغاز میشود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد اشاره کرد: عقب ماندگی خط دو معلول قرارداد تامین تجهیزات است و پیشبینی میشود به زودی حفاری دستگاه تیبیام از سمت بولوار شهید فکوری آغاز شود.
خنداندل افزود: امید است با شروع به کار دستگاه دوم و سرعت بخشی به حفاری پیمانکار گام مثبتی در رفع عقب ماندگی این خط برداشته میشود.
وی تصریح کرد: تاکنون 190میلیارد تومان به پیمانکار در ارتباط با صورت وضعیتها پرداخت شده و 75میلیارد تومان نیز بابت تملکها پرداخت میشود که در مجموع بیش از 200 میلیارد تومان هزینه برای خط دو پرداخت شده است.
انتهای پیام/م30
اخبار مرتبط
-
حفاری تونل دوم متروی اهواز آغاز میشود
-
تولید واگنهای متروی اصفهان در کارخانه واگنسازی زرند
-
تکنولوژیهای جدید مترو آسیب کمتری به بناهای تاریخی میزند
-
شانزدهمین رام قطار مترو روانه متروی پایتخت شد
-
ناوگان تاکسیرانی در ایستگاههای متروی جنوب تهران توسعه یافت
-
مردم از روند احداث مترو کرج گلایه دارند
-
ساخت مترو برای شهر حسنآباد ضروری است
-
100 هزار مسافر تا پایان امسال از طریق مترو جابهجا میشوند
-
زمین اطراف ایستگاه مترو اهواز نشست کرد
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.