اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت راه و ترابری مازندران خبر داد

بهره‌برداری 2 زیرگذر در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر راه‌های اصلی اداره کل راه و ترابری استان مازندران از اتمام عملیات اجرایی احداث زیرگذر کلبستان در محور ارتباطی نکا بهشهر و زیرگذر قلعه‌سر در همین منطقه خبر داد.

بهره‌برداری 2 زیرگذر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، سید محمد نظری از اتمام عملیات اجرایی احداث زیرگذر کلبستان در محور ارتباطی نکا - بهشهر با صرف اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال خبر داد و بیان داشت: پروژه مذکور در ایام‌الله مبارک دهه فجر به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

نظری گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک و خودرو در سطح محورهای ارتباطی مازندران نیاز است تا اقدامات گسترده‌ای برای ایمن‌سازی و روان سازی ترافیک در راه‌های ارتباطی آن صورت گیرد.

وی تصریح کرد: از جمله می‌توان به احداث زیرگذر، دوربرگردان و تقاطع‌های غیرهمسطح اشاره کرد.

نظری در ادامه به عملیات اجرایی احداث زیرگذر کلبستان در محور ارتباطی نکا بهشهر اشاره و اضافه کرد: با توجه به وجود روستای کلبستان و حجم بالای ترافیک شهری، دوربرگردان تعبیه شده پاسخگو نیست و احداث زیرگذر در این منطقه با هدف افزایش ضریب ایمنی و کاهش حداکثری در سوانح رانندگی به اجرا درآمد.

این مسئول درباره مشخصات اجرایی این زیرگذر نیز ابراز داشت: این زیرگذر به طول 45 متر دارای دو دهانه 11 متری به ارتفاع پنج متر  و رمپ ورود و خروج به طول 200 متر است.

رئیس اداره نظارت بر راه‌های اصلی راه و ترابری استان مازندران از بهره‌برداری نهایی زیرگذر قلعه‌سر شهرستان نکا با صرف اعتباری بیش از 8 میلیارد ریال خبر داد و متذکر شد: این زیرگذر نیز به مانند زیرگذر کلبستان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول