اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت هم‌زمان در اصفهان انجام شد

اتصال تابلوهای VMS به پرتال اداره راه و ترابری

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان گفت: تابلوهای VMS و اتصال این سامانه به پرتال اداره کل راه و ترابری استان اصفهان در هر لحظه و به صورت هم‌زمان (On line) می‌توان هشدارها را رصد کرد.

اتصال تابلوهای VMS به پرتال اداره راه و ترابری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره راه و ترابری، هوشنگ عشایری اظهار داشت: تابلوهای پیام متغیر VMS تابلوهای اطلاع‌رسانی در جاده‌ها هستند که با توجه به شرایط و فوریت، پیام‌های هشداری را در هر لحظه با توجه به شرایط جوی و محور نمایش می‌دهند.

وی با بیان اینکه این اقدام که برای نخستین بار به ابتکار این اداره کل راه و ترابری امکان‌پذیر شده است، افزود: تابلوهای پیام متغیر VMS یا تابلوهای اطلاع‌رسانی در جاده‌ها نقش موثری در اطلاع‌رسانی فوری در شرایط نامساعد جوی، انسداد مسیرها و عملیات جاده‌ای ایفا می‌کنند.

مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان با اشاره به اینکه تابلوهای پیام متغیر VMS برای نمایش پیام‌های ترافیکی در سطح جاده‌ها و بزرگراه‌ها و مبادی پرتردد و حادثه خیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، تصریح کرد: بنا به آمار، بازدیدکنندگان سایت و کاربران، این صفحه یکی از پربیننده‌ترین صفحات پرتال است و کاربران به راحتی از طریق سایت می‌توانند از آخرین وضعیت راه‌های استان آگاهی یابند.

وی افزود: تابلو VMS قابلیت ارتباط با مرکز کنترل را دارا است و تمامی پیغام‌های مربوط به کیفیت جاده، سنگینی ترافیک، توصیه‌های ایمنی را می‌توان در زمان‌های لازم به تابلو ارسال کرد.

عشایری با اشاره به تابلوهای VMS و اتصال این سامانه به پرتال اداره کل راه و ترابری استان اصفهان در هر لحظه و به صورت هم‌زمان (On line) می‌توان این هشدارها را رصد کرد، بیان داشت: اداره کل راه و ترابری استان اصفهان به منظور اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت راه‌های استان و کمک به هم‌وطنان و کاربران برای انتخاب زمان مناسب برای سفرهای خود، پیام‌های فوری را ضمن درج در تابلوهای پیام متغیر (VMS) سطح جاده‌ها در لینک دوربین‌ها و تابلوی VMSسایت این اداره کل نیز بارگذاری کرده است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول