اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان خبر داد

پایان دومین‌ دوره رقابت‌‌های جام دونفره تنیس دوستی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: دومین دوره رقابت‌های دونفره جام دوستی تنیس با حضور 31 تیم از استان اصفهان امروز به کار خود پایان داد.

پایان دومین‌ دوره رقابت‌‌های جام دونفره تنیس دوستی
فرشید زیدی امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های جام تنیس دوستی با همکاری هیئت تنیس استان اصفهان و بنیاد آتیه‌سازان تنیس اصفهان با معرفی نفرات برتر خاتمه پیدا کرد.
وی با بیان اینکه دومین دوره رقابت‌های دونفره تنیس جام دوستی از هفته گذشته آغاز شد، تصریح کرد: امروز حسن سلیمانی و احمد کارآور موفق شدند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.
دبیر هیئت تنیس استان اصفهان ادامه داد: در رقابت‌های تنیس جام دوستی، احمدرضا و محمد‌رضا جمالیان نیز در جایگاه دوم قرار گرفتند.
وی در مورد جوایز رقابت‌های تنیس جام دوستی بیان داشت: تیم نخست مبلغ 500 هزار تومان، تیم دوم 300 هزار تومان و تیم‌های سوم به طور مشترک هر کدام مبلغ 150 هزار تومان را از آن خود کردند.
زیدی تاکید کرد: در رقابت‌های تنیس جام دوستی جمع زیادی از پیشکسوتان و علاقه‌مندان تنیس نیز حضور داشتند که در مراسم ویژه‌ای از این پیشکسوتان و قهرمانان تجلیل شد.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به بنیاد آتیه‌سازان تنیس اصفهان کرد و گفت: این بنیاد تازه ‌تاسیس با همکاری افراد خیری مانند مجید خوروش و منوچهر مومن‌زاده به وجود آمده و مدیر‌عاملی این بنیاد را دکتر نمازی استاد دانشگاه تهران برعهده دارد.
دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: هدف بنیاد آتیه‌سازان تنیس اصفهان کشف استعداد‌های تنیس در رده‌های پایه است.
وی تاکید کرد: هدفمان تربیت هر چه بیشتر قهرمانان و علاقه‌مندان تنیس در استان اصفهان است.
زیدی گفت: هیئت تنیس استان اصفهان خود را برای رقابت‌‌های تنیس 12 بهمن (جام حذفی تنیس) آماده کرده است.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول