اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان زنجان خبر داد

پرده‌برداری از تندیس حجت‌الاسلام احمد نجفی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: از تندیس حجت‌الاسلام احمد نجفی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان پرده‌برداری می‌شود.

پرده‌برداری از تندیس حجت‌الاسلام احمد نجفی در زنجان

اصغر جاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به رویکرد دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه فجر در آئینه مطبوعات خبر داد و افزود: این نمایشگاه در طول دهه فجر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان اجرای نمایش  موسیقی خیابانی را از دیگر برنامه‌های شهرستان عنوان کرد و افزود: این برنامه با حضور هنرمندان استان در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

وی برگزاری سه محفل انس با قرآن کریم و شب شعر را از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برشمرد و یادآور شد: برپایی جشن انقلاب و دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر از دیگر برنامه‌های شهرستان محسوب می‌شود.

جاهدی از برگزاری عصر قصه در زنجان خبر داد و افزود: نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی نیز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می‌شود.

وی از پرده‌برداری از تندیس حجت‌الاسلام احمد نجفی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان خبر داد و افزود: احمد نجفی خوشنویس بین‌المللی استان است که آثار وی در کشورهای مختلف جهان در معرض دید علاقه‌مندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان احمد نجفی از خوشنویسان تاثیر گذار کشور است که آثار وی را در سفر به عتبات عالیات، ری، بیت‌المقدس و مسجد دانشگاه زنجان چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

وی با بیان اینکه نجفی از خوشنویسان بنام و یکی از مدرسان انجمن خوشنویسی کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: خط بی‌نظیر وی در جهان بی‌مثال است.

جاهدی بیان داشت: پرده‌برداری از تندیس احمد نجفی 20 بهمن ماه سال جاری ساعت 12 در زنجان برگزار می‌شود.

وی از ارائه فراخوان مسابقه خوشنویسی در استان خبر داد و افزود: این مسابقه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار و از منتخبان تجلیل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی در همه شهرستان‌های استان بیان داشت: رویکرد برنامه‌های سال جاری توجه ویژه به فرهنگ سازی دستاوردهای نظام طی 32 سال گذشته است.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول