اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون

ملت ایران هرگز از تهدیدات دشمن نمی‌هراسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: دشمن همواره از آغاز انقلاب اسلامی مردم و نظام ما را تهدید کرده است اما ملت ایران هرگز از تهدیدات دشمن نمی‌هراسد.

ملت ایران هرگز از تهدیدات دشمن نمی‌هراسد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی‌حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بردخون با توصیه خود به نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: عوامل موفقیت پیامبر اکرم در انجام رسالت الهی اخلاق حسنه و استقامت و پایداری بود و با حسن خلق و مقاومت در برابر سختی‌ها توانست مردم را به آیین حیات‌بخش اسلام دعوت کند.
رکنی‌حسینی افزود: پس از ارتحال حضرت محمد انحرافاتی ایجاد شد که عامل آن برخی سران و بزرگان فتنه‌گر بودند که چهره واقعی خود را نشان دادند و تعهدات گذشته خود را فراموش کردند و جانشین واقعی پیامبر اسلام را خانه‌نشین کردند.
وی اضافه کرد: درسی که از تاریخ اسلام می‌گیریم این است که همواره هوشیار باشیم و نگذاریم فتنه‌گران و معاندان نظام را به چالش بکشانند هر چند مردم ما پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنند و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهند مانع پیشرفت نظام شود.
خطیب جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: در آستانه دهه فجر قرار داریم و امسال به دلیل شرایط خاص و تعطیلات مختلف باید برنامه‌ریزی شود تا شاهد مراسم باشکوهی باشیم.
وی ادامه داد: انتخابات مهمی در پیش داریم زیرا اولین انتخابات پس از فتنه 88 است و دشمن از مدت‌ها پیش به هیاهو مشغول است و می‌خواهد مردم را مأیوس کند تا در انتخابات شرکت نکنند اما از مردم انتظار داریم برخلاف تبلیغات دشمن خود را برای انتخاب فرد اصلح آماده کنند و فردی مدیر و متعهد و متدین را برگزینند.
امام جمعه بردخون خاطر نشان کرد: هرگز چشم بسته انتخاب نکنید و از تعصبات بی‌مورد بپرهیزید و کسی را انتخاب کنید که موجب افتخار شود و گره‌ای از مشکلات را باز کند.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول