اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران

ایرانجوان بوشهر، فولاد گستر تبریز را نقره داغ کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر از هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته اول ایران در بوشهر با دو گل فولاد گستر تبریز را شکست داد.

ایرانجوان بوشهر، فولاد گستر تبریز را نقره داغ کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ایرانجوان یک پیروزی دیگر خانگی را کسب کرد تا با 27 امتیاز در مکان سوم جدول گروه الف قرار گیرد.

در روزی که قرمزهای بوشهری به مصاف تیم میلیاردی فولادگستر رفته بودند، این شاگردان با انگیزه و حالا دیگر با تجربه عبدالرحیم خرمزی بودند که با ارائه یک بازی برتر 2 بر صفر مهمان تبریزی را با شکست بدرقه کردند.

خط دفاع ایرانجوان به رهبری ماکسیمو و کوتی عملکرد خیره‌کننده‌ای را به نمایش گذاشت و در طول نود دقیقه اجازه خودنمایی به شاگردان محمد حسین ضیایی را نداد.

در این دیدار کریم کولی بالی هافبک مقتدر مالیایی در کنار فیاض بخش و به‌ویژه چاهکوتاه زاده نظم خاصی را به مرکز زمین ایرانجوان داده بودند و همین امر موجب شد تا فولاد گستر  مجبور به بازی هوایی و ارسال از خط دفاع برای مهاجمان خود شود، این مهم سبب شد تا کاروالیهو و خط دفاع ایرانجوان روز خوب خود را به نمایش درآورند.

ایرانجوان بوشهر حالا با یک مربی بومی و صاحب تفکر در کنار بازیکنان با انگیزه، در تعقیب و گریزی جذاب با پیکان و شهرداری بندرعباس قرار دارد چیزی که در ابتدای فصل هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد اما امروز تیم خرمزی برای صعود خودنمایی می‌کند که نیاز به حمایت مالی دارد تا بتواند سهمیه بوشهر در لیگ برتر را به عدد 2 برساند، اتفاقی که دور از دسترس نیست.

محمد حسین ضیایی همچنان در بوشهر یک مغلوب است، او با صباباتری در جام حذفی به شاهین ایراندوست باخت، با شهرداری تبریز در پلی‌اف لیگ برتر مقابل شاهین حمید کللی فرد شکست خورد و این بار هم با فولادگستر تبریز به عبدالرحیم خرمزی بازی را واگذار کرد.

داوری این بازی بر عهده موعود بنیادی‌فر و کمک‌ها او قهرمان نجفی، محمدرضا طالبی، عقیل جهانبازی و ناظر بازی نیز رضا دهقان بود. گل‌های این بازی را : حمیدرضا ذوهانی در دقیقه 30 و حسین خسروی در دقیقه 75 برای ایرانجوان به ثمر رساندند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول