اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرج:

تحریم‌های نفتی بزرگ‌ترین فرصت برای ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرج گفت: تحریم‌های نفتی دشمنان علیه جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین فرصت برای ملت ایران است تا از وابستگی به فروش نفت رهایی یابند.

تحریم‌های نفتی بزرگ‌ترین فرصت برای ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی ـ عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری در مصلای این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدباقر قدوسی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به موضوع تحریم‌های غیر‌قانونی اروپا علیه ملت ایران اشاره و اظهار کرد: این کشورها تصور می‌کنند اگر از ایران نفت نخرند، ما به زانو در می‌آییم.
وی تصریح کرد: دشمنان ملت‌ ما را به خوبی نمی‌شناسند و نمی‌دانند که این ملت زیر پرچم ولایت هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرده و به طور قطع تحریم‌های نفتی اخیر فرصتی مناسب برای خارج شدن ما از وابستگی به فروش نفت است.
خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه ایران اسلامی برای دستیابی به حقوق مسلم خود از خشم آمریکا و اروپا نمی‌هراسد، گفت: اگر قرار بود با این عربده‌های مستانه دست از حقوق خود برداریم، امروز رژیم پهلوی همچنان بر ملت ایران حکومت می‌کرد.

* تحریم نفتی ایران کشورهای صنعتی را متضرر خواهد کرد
قدوسی با اشاره به شرایط بحرانی غرب به ویژه در حوزه اقتصادی گفت: تحریم‌های نفتی ایران بیش از آنکه ما را با مشکل روبه‌رو سازد، مشکلات و چالش‌های کشورهای بحران‌زده غربی را افزایش می‌دهد.
وی افزود: بر فرض که چند کشور از ایران نفت خریداری نکنند، آیا برای محصولات ما در جهان مشتری پیدا نخواهد شد؟ این اشتباه بزرگی است که اروپایی‌ها تصور می‌کنند کل جهان دستورهای آنها را اجرا می‌کنند،‌ چرا که همین امروز دولت‌های بسیاری برای پیش‌ خرید نفت ایران اقدام کرده‌اند.

* در انتخابات مجلس پاسخ دشمنان را می‌دهیم

خطیب جمعه شهرستان کرج در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و عنوان کرد: دشمنان ما تلاش می‌کنند که انتخابات در ایران با حضور کمرنگ مردم برگزار شود.
قدوسی در پایان تاکید کرد: به طور قطع مردم ما شرایط را به خوبی درک می‌کنند و با حضور خود در انتخابات پاسخ مناسبی به دشمنان و بدخواهان خواهند داد.
لازم به توضیح است، این سخنان خطیب موقت کرج با شعارهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا مورد تایید نمازگزاران قرار گرفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول