اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین همایش عایق‌های ساختمانی در مشهد آغاز شد

خبرگزاری فارس: دومین همایش سراسری عایق‌های ساختمانی امروز با حضور مدیران، متخصصان، استادان دانشگاه، کارشناسان، صاحب نظران و دست‌‌اندرکاران امر تولید و کیفیت عایق‌های ساختمانی در مشهد آغاز شد.

دومین همایش عایق‌های ساختمانی در مشهد آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دبیر دومین همایش عایق‌های ساختمانی ظهر امروز در مراسم آغارین این همایش اظهار داشت: صاحب‌نظران و متخصصان جهت شرکت درنخستین همایش عایق‌های ساختمانی در سال 80 گردهم آمدند تا با ایجاد یک فضای علمی و تحقیقاتی زمینه‌ای برای ارتباطات و تعاملات بیشتر در امر کیفیت عایق‌های ساختمانی فراهم کنند.
جواد صمدی افزود: در نخستین همایش قطعنامه‌ایی در 10 بند تنظیم شد که محور اصلی این قطعنامه بر ایجاد راهکارهای علمی و عملی برای بهبود کیفیت عایق‌های ساختمانی و حفظ حقوق و منافع مشتری و تولید کننده تاکید داشت.
وی با بیان این که فعالیت‌های مربوط به دومین همایش عایق‌های ساختمانی از بهمن ماه سال گذشته کلید خورد تصریح کرد: در نخستین قدم جلسه کمیته مرکزی با حضور اداره کل استاندارد خراسان رضوی، دانشگاه فردوسی مشهد، انجمن عایق های رطوبتی خراسان و موسسه پارس تشکیل و مقرر شد پس از نظر سنجی از مخاطبان، فراخوان زمان ارسال مقالات و محورهای این همایش اعلام شود.
دبیر دومین همایش سراسری عایق‌های ساختمانی ادامه داد: پس از اعلام زمان فراخوان تعداد 90 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که کمیته داوران تعداد 19 مقاله را برای ارائه و 12 مقاله را بعنوان پوستر پذیرفت و سایر مقالات جهت چاپ در مجموعه مقالات بوده است.
صمدی همچنین به نحوه گزینش و انتخاب مقالات اشاره کرد و بیان داشت: تحقیقاتی بودن، جدید بودن و مرتبط بودن چکیده مقالات و نتیجه گیری مقالات از اعم موارد نحوه گزینش مقالات بوده است.
وی با بیان این که برگزاری پانل‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این همایش است تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش اطلاع‌رسانی مناسب در راستای ارتقا مصرف عایق‌های ساختمانی است.
دبیر همایش خاطرنشان کرد: اکنون به نظر می‌رسد با توجه به تجربیات قبلی، این همایش فرصت بسیار مناسبی است که به همکاری و همراهی بخش‌های دولتی، دانشگاهی، بنگاه‌های تولیدی و خدماتی و تحقیقاتی در ادامه مسیر به سمت بهبود مستمر کیفیت، فضایی فراهم شود که این امر به خواست ملی بدل شود.
دومین همایش عایق‌های ساختمانی به مدت 2 روز و به میزبانی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان رضوی در هتل پارس مشهد در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول