اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌‌آباد خواستار شد

لزوم تحقق وعده‌های رئیس جمهوری برای جرایم وام‌های کشاورزی

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی‌‌آباد هرمزگان خواستار تحقق وعده‌های رئیس جمهوری در زمینه بخشودگی وام‌های کشاورزی شد.

لزوم تحقق وعده‌های رئیس جمهوری برای جرایم وام‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد در شمال هرمزگان حجت‌‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در سفر استانی آتی رئیس جمهور به هرمزگان باید به روی بعضی از مشکلات با هدف رفع آنها تمرکزی ویژه کرد.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان و شهرستان حاجی‌آباد در بخش کشاورزی مشکلات زیادی دارد، یادآور شد: با توجه به خشکسالی‌های چند ساله اخیر کشاورزان در بازپرداخت وام‌های خود شدیداً در تنگنا قرار دارند.

امام جمعه حاجی‌آباد اظهار امیدواری کرد که در این سفر با پیگیری مسئولان و استقامت آنها تمام مشکلات رفع شود.

مختاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اوباما رئیس جمهوری آمریکا گزافه می‌گوید، افزود: مسئولان آمریکا بدانند در موقعیتی نیستند که این حرف‌ها را بزنند،د چرا که هم در اقتصاد و هم در فرهنگ دچار مشکلاتی عمیق هستند.

وی با بیان اینکه غرب و آمریکا در حال فروپاشی از درون هستند و نمی‌توانند کاری به سایر کشورها داشته باشند، اضافه کرد: در سوریه که دولت برای مهار تروریست‌ها اقدام می‌کند، غرب موضع می‌گیرد ولی در بحرین و یمن که جنایت می‌شود،‌ حمایت می‌کنند.

این خطیب جمعه با بیان اینکه غرب با وجود زرادخانه‌های هسته‌ای اسرائیل توان دیدن رشد هسته‌ای کشور ما را ندارد، گفت: تقویت اسرائیل در دستور کار غرب و آمریکا قرار دارد.

مختاری با بیان اینکه امروز دست بیگانگان برای تمام مردم دنیا رو شده است، بیان داشت: علی‌رغم تمام توطئه‌هایی که دشمن در آن علیه کشور ناکام مانده‌ است و از این همه شکست عصبانی شده است،‌ باز هم مردم پشت سر رهبر ایستاده‌اند و با وی پیمان خون بسته‌اند و هر جا که تحریم شده است ایران با توجه به اصل ولایت‌مداری پیشرفت کرده است.

وی ادامه داد: مردم ما در تمام صحنه‌ها خوب حاضر شده‌اند و در انتخابات آینده نیز با حضور حداکثری خود از بین کاندیدای خوب و خوب‌تر، خوب‌تر را انتخاب می‌کنند و به مجلس می‌فرستند.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول