اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سمنان خبر داد

فعالیت 16 کمیته تخصصی گرامیداشت دهه فجر در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از تشکیل و فعالیت 16 کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت ایام‏الله دهه فجر سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان سمنان خبر داد.

فعالیت 16 کمیته تخصصی گرامیداشت دهه فجر در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، جلسه ستاد گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‏الله دهه فجر در شهرستان سمنان تشکیل شد.
حجت‏الاسلام حسین ذوالفقاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان و رئیس ستاد دهه فجر در شهرستان سمنان در این نشست به نقش امام راحل در پیروزی انقلاب و هم‌چنین وجود نعمت ولایت‌فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.
وی عدم پیروزی انقلاب‏های کشورهای اسلامی در قالب بیداری اسلامی را فقدان وجود رهبری هم‌چون امام راحل و مقام معظم رهبری دانست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: ایام‏الله دهه فجر از مهم‏ترین برنامه‏های یادآوری پیروزی مردم بر طاغوتیان و مستکبران جهان بوده و دشمنان سعی دارند تا مردم را نسبت به این دهه بی‏تفاوت نشان داده و فضای یأس و نامیدی را بسط و گسترش دهند.
ذوالفقاری ضمن تشریح دستورالعمل ستاد دهه فجر، بر ارائه عملکرد دستگاه‏ها به صورت مقایسه‏ای و چند ساله و به شکل بروشور، بنر و‌... تاکید کرد.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول